Toyota створила перший прототип пікапа Hilux на водневих паливних елементах на своєму автомобільному заводі в Бернастоні, Англія. Це спільний проект з партнерами консорціуму, який фінансувався урядом Британії. До кінця року автовиробник має намір побудувати 10 дослідних машин.
Трансмісія цього Hilux використовує деталі від Toyota Mirai. За оцінками автовиробника, він має запас ходу у 585 км між заправками воднем. Для порівняння, Hilux з турбодизельним 2,8-літровим двигуном може проїхати близько 1150 кілометрів між заправками.
На зображеннях видно, що водневі баки встановлюються між лонжеронами рами. Інші компоненти силової установки Toyota знаходяться під капотом, де зазвичай розміщений двигун внутрішнього згоряння. Акумулятор знаходиться ззаду.
Toyota розпочала цей проект на початку 2022 року як техніко-економічне обґрунтування. Проектування та розробка почалася 1 липня 2022 року. Компанія почала будувати прототип 5 червня 2023 року.
Автовиробник має намір провести випробування 10 прототипів, щоб переконатися, що модель відповідає вимогам потенційних клієнтів Hilux. Toyota готує для них тести безпеки, функціональності та довговічності. Компанія хоче зрозуміти можливості та ризики пікапа, що працює на паливних елементах.
Також у 2022 році Toyota оголосила про намір створити легкий пікап із водневими паливними елементами у рамках спільного проекту з Isuzu та Hino. Терміни запуску цієї моделі у виробництво компанія не назвала.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota розробляє водневий всюдихід для Місяця.