Menu
in

За ціною від $5000: Cadillac представив лімітовану серію кросівок на честь електромобілів

Компанія Cadillac об’єдналась з дизайнером Домініком Чамброне та його командою Surgeon. Разом вони розробили чотири пари взуття, які черпають натхнення з Celestiq, Lyriq, Optiq і Escalade IQ.

Автовиробник повідомив, що “команда дизайнерів одягу співпрацювала з дизайнерами та майстрами Cadillac особисто в Центрі дизайну General Motors у Воррені, штат Мічіган”.

Ця тісна співпраця призвела до створення взуття, яке містить елементи однойменного автомобіля. Cadillac не вдавався в багато подробиць, але згадав ту саму “інтер’єрну шкіру та малюнок оббивки, текстиль і техніку зшивання, а також кольори внутрішньої та зовнішньої фарби та дизайнерські нюанси”.

Взуття ексклюзивно продаватиметься на сайті CadillacSignature.com, і буде доступно лише п’ять пар кожного взуття. Продажі розпочнуться 8 вересня.

Якщо ви шукаєте щось більш ексклюзивне, унікальна пара кросівок буде продана на аукціоні CharityBuzz.com. Вони “натхненні особистою історією професійного тенісиста та амбасадора бренду Cadillac Френсіса Тіафо”. Виручені від аукціону кошти підуть на підтримку Фонду Френсіса Тіафо, який надає студентам академічні послуги, а також безкоштовні або недорогі тенісні програми.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Cadillac представив ефектний кабріолет на електротязі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version