Електричний кросовер Tesla Model Y продовжує домінувати на європейському ринку електромобілів, але не всі покупці, які шукають електромобіль, підхопили бажають обрати саме Tesla. У Японії найпопулярнішими електромобілями є крихітні хетчбеки Nissan Sakura та споріднений Mitsubishi eK Х.
Незважаючи на те, що японська автомобільна промисловість запровадила незліченні технічні інновації, а Nissan Leaf став першим масовим електромобілем сучасності, японські покупці набагато повільніше переходили на електромобілі, ніж автомобілісти в Китаї чи Європі. Тільки 1,5 відсотка нових автомобілів, куплених в Японії минулого року, були електричними.
Але Nissan Sakura потужністю 63 к.с. і його “родич” Mitsubishi eK X допомагають водіям зробити перші кроки “електричного” досвіду. Цьому, безсумнівно, сприяє приваблива ціна авто у 13 300 доларів. Але їх покупцям безумовно приходиться піти на деякі компроміси, щоб їздити на компактних електромобілях.
Наприклад, Sakura розміром 3395 мм розвиває швидкість лише у 130 км/год і має скромний запас ходу в 180 км від акумулятора ємністю 20 кВт*год. Близько половини всіх зареєстрованих електромобілів у Японії в минулому році припадає на ці два сітікари. Як зазначає Bloomberg, за 9 місяців 2023 року їх було продано понад 35 000 штук.
Зазначається, що цей успіх не залишився непоміченим, адже нещодавно компактні електромобілі у свої модельні лінійки додали й конкуренти – Honda, Suzuki, Toyota і Daihatsu.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Nissan анонсував автономний електричний мінівен.