Четверте покоління Renault Twingo стане компактним електромобілем та повинно вийти на світові ринки вже у 2026 році. Новинка повинна стати відповіддю французького автовиробника на доступні китайські електромобілі.
Розроблена та виготовлена в Європі новинка прагне запропонувати привабливу стартову ціну нижче 20 000 євро. Заплановано, що на європейському ринку авто з’явиться вже у 2026 році.
Лука де Мео, генеральний директор Renault Group, заявив, що новий Twingo прагне стати “картинкою”, йдучи по стопах свого попередника 30 років тому. Очікується, що ця доступна модель допоможе Renault у досягненні мети “демократизації” електромобілів у Європі завдяки нещодавно створеному підрозділу Ampere, який займається розробкою електромобілів і програмного забезпечення.
Стиль нового Renault Twingo натхненний першим поколінням авто з 90-х років. Однак він відходить від тридверної конфігурації свого попередника, обираючи більш практичний п’ятидверний дизайн.
Renault не розкриває детальні характеристики міського електромобіля, але підкреслює його “найкращу в своєму класі ефективність” із здатністю витрачати 10 кВт*год на 100 км пробігу, а також зниження викидів CO2 на 75% за весь життєвий цикл порівняно з середнім європейським автомобілем з ДВЗ, проданим у 2023 році. Крім того, завдяки своїй компактності Twingo займає на 20% менше місця, ніж типовий європейський автомобіль.
У Renault підтвердили, що всі майбутні моделі з підрозділу Ampere будуть вироблятися в Європі, що також стосується Twingo. Міське авто, швидше за все, буде базуватись на новій архітектурі AmpR Small. Це нова назва платформи CMF-BEV, яка також ляже в основу трохи більшого Renault 5. Говорячи про Twingo, Лука де Мео розповів, що автовиробник веде переговори з OEM-партнерами щодо розподілу витрат на розробку, не вдаючись у деталі.
Зазначається, що Renault Twingo повинен стати конкурентом майбутніх Volkswagen ID.1, Citroen e-C3 і Fiat Panda, а також електромобілів від Hyundai, Kia та Opel. які вже на той час повинні бути у продажу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault вивів електромобільний підрозділ Ampere в окрему компанію.