Компанія Porsche представила друге покоління кросовера Macan. Як і очікувалось, новинка предстала перед публікою у образі електромобіля.
Вже найближчим часом Porsche запропонує Macan EV з двома різними електричними силовими установками. Базовий Macan 4 має потужність у 402 кінські сили і максимальний крутний момент у 650 Нм. Новинка може розганятися з місця до 100 км/год за 4,9 секунди.
Друга версія, Macan Macan Turbo, має в своєму розпорядженні аж 630 к.с. Більш вражаючим є показник крутного моменту, який сягає 1130 Нм. “Турбовій” модифікації необхідно лише 3,1 секунди, щоб з місця досягти першої сотні. Що стосується максимальної швидкості. Обидві моделі мають систему повного приводу завдяки двом електромоторам – по одному на кожній осі.
Електродвигуни отримують енергію від літій-іонної батареї ємністю 100 кВт*год, яка є частиною нової платформи Premium Platform Electric (PPE), що розроблялась спільно з Audi. Porsche вперше використовує платформу, яка має 800-вольтовою архітектурою.
Завдяки цьому новий Macan може заряджатися на зарядках з постійним струмом потужністю до 270 кВт. У компанії поки що не оприлюднили офіційний запас ходу, але варто очікувати цілком конкурентоспроможних значень.
Німецькі інженери хваляться, що система Porsche Traction Management працює в п’ять разів швидше, ніж звичайна система повного приводу, і може усунути пробуксовку коліс всього за 10 мілісекунд. Блокування заднього диференціала з електронним керуванням забезпечує додаткову тягу та стабільність при розгоні.
“Завдяки спортивному положенню сидіння та низькому центру ваги, а також вражаючій динаміці та точності керування новий Macan створює відчуття справжнього спортивного автомобіля”, – сказав віце-президент продуктової лінії Йорг Кернер.
Новинка має доволі низький коефіцієнт лобового опору у 0,25, що робить його одним із найбільш аеродинамічних кросоверів на ринку. Елементи активної аеродинаміки відіграють важливу роль у досягненні цієї цифри та включають адаптивний задній спойлер, панелі на днищі та заслінки активного охолодження на повітрозабірниках. Під фарами розташовані повітряні завіси, які оптимізують повітряний потік, а задні повітропроводи працюють разом з дифузором для підвищення загальної ефективності.
У салоні електромобіля розташувались три екрани. Два доступні вже у базовій версії – 12,6-дюймова вигнута панель приладів і 10,9-дюймовий центральний дисплей. Також буде доступний додатковий 10,9-дюймовий екран для переднього пасажира, який дозволить йому дивитись відео окремо від інших моніторів.
Нова система Porsche Driver Experience має проекційний дисплей із доповненою реальністю. Оновлена інформаційно-розважальна система на базі ОС Android Automotive сумісна з Apple CarPlay і більш інтуїтивно зрозуміла, ніж раніше.
Анонсовано, що на ринку США базова версія коштуватиме від 78 800 доларів. Потужніший Macan Turbo оцінений у 105 300 доларів. Усі бажаючі вже можуть замовляти новий електричний кросовер. Очікується, що перші авто надійдуть клієнтам в другій половині 2024 року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche Taycan побив рекорд Tesla Model S Plaid на Нюрбургринзі.