Нова батарея розрахована приблизно на 800 000 км пробігу.
Команда вчених з Університету штату Пенсільванії створила нову батарею для електромобілів. Як розповів керіник групи Чао-Янг Ван, її головна перевага над вже існуючими акумуляторами – надзвичайно швидка зарядка.
На думку Чао-Янг Вана саме скороченя часу зарядки та підвищення ємності батареї мають стати основною метою розробників. Це дозволить створювати батареї меньшого розміру й таким чином зменшити їх вартість та викиди вуглецю під час виробництва.
«Так ми можемо скоротити вартість акумуляторів на дві третини, скоротити споживання сировини на дві третини та зменшити викиди вуглецю під час виробництва акумуляторів», — сказав Ван.
За даними дослідників, час поповнення нової батареї до 70% ємності – приблизно 11 хвилин. Для порівння, більшіть акумуляторних блоків, які використовуються в сучасних електромобілях за тіж 10 хвилин поповнюються лише на 25%, тобто за 40 хвилин до повної ємності.
Для збільшення швидкості поповнення заряду американські вчені використали технологію асиметричної температурної модуляції: для прискороення переміщення заряду елемент швидко нагрівається, а потім охолоджується. Також вони експериментували з пористим анодом, який здатен приймати одразу багато заряджених іонів. Виробники електромбілів, у свою чергу, зможуть встановлювати ефективніші батареї меньшого розміру, що повинно вплинути на цінники, які наразі залишаються досить високими.
За розрахунками, нова батарея здатна витримати приблизно на 2000 циклів зарядки. Теоретично це дозволить електромобілю проїхати близько 800 000 км. Тож залишаеться дочекатися початку комерціалізації проєкту, а коли це станеться, поки не відомо.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні з’явився китайський Rolls-Royce.
За матеріалами: Inverse