Новий гібридний кросовер Exlantix ET проїхав без дозаправки та підзарядки 1125 кілометрів. Фахівці китайського бренду провели випробування запасу ходу моделі в реальних умовах, вирушивши у поїздку між містами Пекін та Уху.
У процесі випробувань автомобіль продемонстрував один із найкращих показників перетворення енергії, а також високу ефективність витрати палива. За словами інженерів, результату вдалося досягти завдяки спеціально розробленій для моделі силовій установці.
Exlantix ET обладнаний 1,5-літровим двигуном потужністю 156 к.с., парою електромоторів, а також тяговою батареєю ємністю 43,5 кВт*год. При цьому бензиновий агрегат використовується у конструкції для генерації електроенергії. Сумарна віддача силової установки складає 469 к.с. Унікальна гібридна система дозволяє кросоверу конвертувати кожен літр палива в 3,65 кіловат-години.
У процесі тривалої поїздки модель продемонструвала високі показники ефективності витрати енергії та бензину. Тільки завдяки акумулятору кросовер проїхав 200 км. Після підключення ДВЗ, як генератора, витрата палива склала 5,9 л/100 км. В результаті Exlantix ET зумів проїхати без дозаправки та підзарядки 1125 кілометрів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ЄС запровадив рекордні мита на імпорт китайських електромобілів.