Виробник твердотільних акумуляторів, компанія WeLion, розповів, що планує розпочати серійні поставки інноваційних батарей для електромобілів китайської компанії Nio у другому кварталі наступного року.
У Nio також повідомили, що першим серійним авто з твердотільними акумуляторами стане флагманський седан ET7. Новинка отримає батарею ємністю 150 кВт*год, якої достатньо, щоб проїхати на одному заряді не менше 1050-1100 км.
У WeLion додали, що планують розпочати масове виробництво нових блоків наступного року. Компанія досягла значного прогресу у виробництві своїх твердотільних акумуляторів ємністю 360 Вт·год/кг і планує постачати їх у великій кількості до квітня 2024 року.
NIO використовуватиме твердотільні батареї за схемою CTP (cell-to-pack), що усуває потребу в модулях, таким чином додатково збільшуючи щільність енергії та, як наслідок, запас ходу.
Перші тести Nio прототипів з твердотільними елементами від WeLion так вразили інженерів та керівників компанії, що вони анонсували плани щодо розширення використання інноваційного продукту одразу на 11 електромобілях.
Зазначається, що вже цієї суботи під час щорічного заходу NIO Day автовиробник представить свою нову преміальну модель – флагманський седан ET9. Очікується, що новинка також отримає твердотільні акумулятори від WeLion.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Nio розглядає можливість використання звичайних автосалонів у Європі.