Menu
in

З запасом ходу до 930 км: китайський електрокросовер Nio ES6 отримає твердотільну батарею

Китайський кросовер Nio ES6 першим серед електромобілів компанії отримає твердотільний акумулятор ємністю 150 кВт*год. Завдяки йому машина матиме запас ходу у 930 км.

Китайська компанія вже досить давно працює над інтеграцією твердотільних акумуляторів у свої машини. Перший прототип китайські інженери представили ще в січні 2021 року. Батарея з ємністю 150 кВт*год поставляється компанією WeLion.

Тягова батарея важить 575 кг, що всього на 20 кг важче, ніж існуючий літій-іонний акумулятор Nio. Також з’ясувалося, що новий блок має щільність енергії 261 Вт*год/кг, що приблизно на 44,4% більше, ніж серійної батареї.

Засновник, голова та головний виконавчий директор Nio Вільям Лі підтвердив у травні, що твердотільна батарея з’явиться на машинах бренду ринку у липні. Повідомляється, що ES6 з новим акумулятором зможе похвалитись запасом ходу у 930 км. Зазначається, що WeLion почав відвантажувати нові батареї Nio наприкінці червня.

На жаль, допоки невідомий цінник кросовера з новою батареєю. Але зазначається, що перший час новинка буде доступна лише для корпоративних клієнтів, або як арендоване авто.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, NIO починає поставки позашляховика EC7.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version