Китайський кросовер Nio ES6 першим серед електромобілів компанії отримає твердотільний акумулятор ємністю 150 кВт*год. Завдяки йому машина матиме запас ходу у 930 км.
Китайська компанія вже досить давно працює над інтеграцією твердотільних акумуляторів у свої машини. Перший прототип китайські інженери представили ще в січні 2021 року. Батарея з ємністю 150 кВт*год поставляється компанією WeLion.
Тягова батарея важить 575 кг, що всього на 20 кг важче, ніж існуючий літій-іонний акумулятор Nio. Також з’ясувалося, що новий блок має щільність енергії 261 Вт*год/кг, що приблизно на 44,4% більше, ніж серійної батареї.
Засновник, голова та головний виконавчий директор Nio Вільям Лі підтвердив у травні, що твердотільна батарея з’явиться на машинах бренду ринку у липні. Повідомляється, що ES6 з новим акумулятором зможе похвалитись запасом ходу у 930 км. Зазначається, що WeLion почав відвантажувати нові батареї Nio наприкінці червня.
На жаль, допоки невідомий цінник кросовера з новою батареєю. Але зазначається, що перший час новинка буде доступна лише для корпоративних клієнтів, або як арендоване авто.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, NIO починає поставки позашляховика EC7.