Menu
in

З запасом ходу до 700 км. Stellantis представив нову платформу STLA для електромобілів

Stellantis представив  платформу STLA Medium для електромобілів з запасом ходу понад 700 км. Вона розрахована на машини потужністю до 382 к. с.

Перші електромобілі на платформі STLA Medium будуть запущені у виробництво в Європі вже наприкінці цього року. Новинка стане першою з чотирьох платформ концерну для електромобілів, про які було оголошено в 2021 році.

Нова платформа є дуже гнучкою. Зокрема, моделі, що будуть базуватись на архітектурі Medium, можуть мати довжину від 4300 до 4900 мм, колісну базу 2700–2900 мм та кліренс понад 220 мм.

Електромобілі на базі платформи STLA Medium пропонуватимуться з переднім, або повним приводом. Також у компанії заявили, що варто очікувати на появу машин на новій платформі потужністю від 215 до 382 к. с.

Нова архітектура розрахована на батареї ємністю до 98 кВтг. В Stellantis відзначили, що на машинах будуть встановлюватись так звані “стандартні” та “продуктивні” акумуляторні блоки. Перші забезпечать запас ходу у 500 км за циклом WLTP, а варіанти Performance – понад 700 км.

STLA Medium має 400-вольтову електричну архітектуру та обіцяє забезпечити найкращу у своєму класі енергоефективність, час зарядки та можливості підключення. Автовиробник заявив, що електромобілі на базі цієї платформи зможуть заряджатися від 20 до 80% за 27 хвилин зі швидкістю до 2,4 кВтг на хвилину.

У компанії заявили, що на платформі STLA Medium щороку може вироблятися до двох мільйонів машин. Крім того, STLA Medium була створена із прицілом на твердотільні батареї. “Нова платформа є результатом трохи більше двох років безкомпромісних інновацій для забезпечення чистої, безпечної та доступної мобільності, що підтримуються нашими інвестиціями у розмірі 30 мільярдів євро у електрифікацію та програмне забезпечення до 2025 року”, – зазначив генеральний директор Stellantis Карлос Таварес.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, концерн Stellantis знайшов спосіб не відмовлятись від двигунів внутрішнього згоряння.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version