На автосалоні в Парижі представлено серійний кросовер Renault 4 E-Tech, що став другим електромобілем у новій гамі марки, склавши компанію хетчбеку Renault 5. Ці дві машини стилізовані під різні моделі минулого, але технічно вони практично ідентичні, адже побудовані на єдиній платформі AmpR Small, яку раніше називали CMF -B EV.
Новий Renault 4 E-Tech стилізований під масову модель Renault 4, яка з 1961 по 1994 рік розійшлася тиражем 8,1 млн екземплярів. Електромобіль також має високий кутастий кузов, круглі фари та характерне оформлення задніх стійок даху. Незалежно від комплектації кросовери мають 18-дюймові колеса, заявлений дорожній просвіт – 181 мм.
Новий Renault 4 E-Tech помітно більший за свого історичного попередника: довжина – 4,14 м, ширина – 1,8 м, висота – 1,57 м. Ще одним відсиланням до оригіналу став зсувний дах, що пропонується за доплату: таку опцію зараз пропонують лічені одиниці моделей.
А ось інтер’єр перекочував із хетчбека Renault 5 з мінімальними змінами. Перед водієм встановлені екрани приладів (7,0 або 10,1 дюйми залежно від комплектації) та медіасистеми (10,1 дюйми). Селектор трансмісії розташований на рульовій колонці, місце на центральному тунелі зайняв майданчик бездротової зарядки. Кросовер очікувано просторіший за споріднений хетчбек, багажний відсік збільшений з 326 до 420 літрів.
Електричний кросовер Renault 4 E-Tech запропонований у двох версіях, обидві мають лише передній привід. Молодша Urban Range оснащена електромотором на 120 к.с. та 225 Нм, ємність тягової батареї – 40 кВт*год, а споряджена маса – 1410 кг. Старша модифікація Comfort Range має двигун на 150 к.с. та 245 Нм, а також батарею на 52 кВт*год. Запас ходу молодшої версії – 300 км, а старшої – 400 км.
Випускатимуть кросовери Renault 4 E-Tech у Франції, старт виробництва заплановано на березень 2025 року. Ціни на новинку стануть відомі ближче до початку виробництва.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.