Оновлений кросовер Subaru Crosstrek першим отримає гібридну установку із запасом ходу до 1000 кілометрів. До її складу увійде новий бензиновий двигун на 2,5 л, два електромотори та тягова батарея. Порівняно з попередньою системою e-Boxer нова на 20 відсотків економічніша і до того потужніша. Продажі Crosstrek з такою системою розпочнуться в грудні, але поки що лише в Японії.
В основі установки – ДВЗ потужністю 160 к.с. Йому допомагають два електромотори: один виступає в ролі генератора, другий – тяговий, потужністю 119,6 к.с.. Обидва отримують енергію від літій-іонної батареї ємністю всього 1,1 кВт*год.
Оскільки йдеться про послідовно-паралельну систему, то приводити в рух Subaru може і ДВС, і електромотор, в одному корпусі з яким встановлений передній диференціал і муфта з електронним керуванням.
Гібридний Crosstrek зберіг механічний повний привід, а також завдяки переносу блоку керування живленням з-під підлоги багажника в моторний відсік обзавівся збільшеним до 63 л паливним баком. У поєднанні з 20-відсотковим покращенням паливної економічності ці заходи дозволили збільшити запас ходу на одному баку до 1000 кілометрів.
Нинішній Crosstrek також використовує гібридну систему під назвою e-Boxer. У ній атмосферний “опозитник” об’ємом 2,0 літра з віддачею 145 кінських сил поєднується з електромотором на 14 сил і 65 Нм.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Subaru готує семимісний електромобіль разом із Toyota.