Menu
in

З вражаючим запасом ходу у 1000 км: компанія CATL показала нову платформу для електромобілів

Китайська компанія CATL, найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів, працює над новою платформою для авто, яка стане основою для електромобілів інших автовиробників. Відомо, що нове шасі вже почало тестування в реальних умовах у Китаї, обіцяючи запас ходу в 1000 км на одному заряді батареї.

За даними компанії, батареї нової платформи можуть поповнити запас ходу в 300 км лише за 5 хвилин при підключенні до швидкого зарядного пристрою. Під час тестувань також було досягнуто вражаючого середнього споживання у 10,5 кВт*год/100 км. Цікаво, що при температурі -7 градусів за Цельсієм запас ходу зменшився лише на 30%. Це означає, що електромобіль на морозі усе ще міг проїхати близько 700 км.

Ву Кай, головний науковий співробітник CATL, зазначив, що зимові випробування авто на новій платформі проводилися в Хейхе, а літні — у Турпані.

Нове шасі від CATL використовує технологію CTC (Cell to Chassis). Платформа об’єднує електродвигуни, акумуляторну батарею, системи високої та низької напруги, рульове керування та гальма, зменшуючи виробничі витрати та час розробки. У той же час це дає більше свободи автомобільним дизайнерам, будучи сумісним з різними типами кузова.

CATL не зацікавлена у розгортанні електромобілів під власним брендом, але планує поділитися технологією з іншими компаніями в рамках свого партнерства. Першим автовиробником, який використовуватиме нову архітектуру у серійній моделі, стане Hozon Auto з Китаю. Після угоди, підписаної в січні 2023 року, Hozon і CATL оголосили про розробку нового електромобіля, виробництво якого повинно розпочатись в третьому кварталі 2024 року.

Відомо, що прототип на новій платформі, який вразив вищезгаданими результатами, був невеликим седаном.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, розсекречено новий бюджетний електрокросовер Geely Geometry E Firefly за $11 000.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version