Menu
in

З величезною батареєю та дивним дизайном: електромобіль Mercedes-Benz eActros 600 розкрив деталі

Mercedes-Benz Trucks представила новий магістральний тягач eActros 600, що має три блоки акумуляторів сумарною ємністю 621 кВт*год. На думку компанії, новинка повинна встановити “новий стандарт у автомобільному вантажному транспорті”.

Виробництво eActros 600 планується розпочати наприкінці наступного року. Для оптимальної аеродинаміки машина має спеціальну обшивку днища та дефлектори на передніх стійках. До них приєднуються матричні світлодіодні фари, що заощаджують енергію, та спеціально сконструйована кабіна, подовжена на 80 мм для кращої аеродинаміки.

Тягач з напівпричіпом має вантажопідйомність близько 22 тон і живиться від трьох літій-залізо-фосфатних батарей, які забезпечують йому загальну ємність 621 кВт*год. Ця конфігурація обіцяє запас ходу в 500 км. За даними Mercedes-Benz, приблизно 60 відсотків далеких поїздок їхніх клієнтів коротші за цю відстань. Тому, якщо на точках завантаження та розвантаження буде наявна зарядна інфраструктура, у клієнтів не повинно виникати проблем із запасом ходу.

Але за розрахунками новий eActros 600 зможе проїжджати значно більше 1000 км на день, якщо буде заряджатись під час перерв для водіїв, передбачених законом.

У Mercedes-Benz заявили, що машина розрахована на безпроблемну експлуатацію з пробігом до 1,2 мільйона км за десять років експлуатації. Компанія додала, що навіть після цього періоду “залишкова ємність батареї має перевищувати 80 відсотків”.

Батареї живлять два електродвигуни, що встановлені на задній вісі. Вони виробляють від 536 до 805 к.с. залежно від обраного режиму водіння. Відомо, що eActros 600 підтримує зарядку потужністю до 400 кВт.

На думку Mercedes-Benz, новинка коштуватиме приблизно в два-два з половиною рази більше, ніж дизельний Actros. У той же час автовиробник підкреслив, що новинка на окремих ринках може бути більш прибутковим у довгостроковій перспективі.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version