Компанія Alpine оновила експериментальний водневий суперкар Alpenglow. Зміна приставки з Hy4 на Hy6 означає, що основою силової установки тепер є двигун V6, причому його розробили з нуля у співпраці з фірмою Oreca. Його потужність становить 740 к.с. і 770 Нм крутного моменту.
Окрім того, його дизайн став експресивнішим, що пояснюється зміною силового агрегату. У зовнішності з’явилося більше цікавих деталей, наприклад видимий через скло впускний колектор у стилі гоночних машин минулого або виразніший плавець-стабілізатор.
Відомо, що 3,5-літровий бітурбомотор V6 розроблений інженерами технічного центру марки в Вірі-Шатійон. Агрегат отримав алюмінієвий блок, систему змащування з «сухим» картером, колінвал зі зміщеними на 20 градусів шийками для більш плавного запалення і випуск із жароміцного інконелю.
Віддача “шістки” складає 740 кінських сил. Для забезпечення гомогенної паливно-повітряної суміші Alpine оптимізували форму камери згоряння, застосувавши досвід Формули-1. Водень зберігається у трьох балонах, кожен із яких розрахований на 2,1 кілограма. Вони розміщені у вентильованих відсіках у боковинах шасі та позаду пасажирської капсули.
Перед попаданням в камеру згоряння тиск знижується до робочих 200 бар. Взагалі, запуск двигуна новинки – це складний покроковий процес, що забезпечує максимум безпеки. Розроблено навіть систему колірного кодування, яке сповіщає водія та аварійно-рятувальні служби про ступінь серйозності кожного інциденту з силовою установкою. Суперкар має задній привід і оснащений шестиступінчатою КПП. З динамічних характеристик відома максимальна швидкість – 330 км/год.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний Alpine A110 відкладається після двох років розробки.