Menu
in

З новим гравцем: японські автовиробники об’єднуються у великий альянс

Нещодавно створений альянс Honda-Nissan може прийняти до себе третього гравця – компанію Mitsubishi. Nikkei Asia повідомляє, що Mitsubishi нібито хоче приєднатися до існуючої угоди між Honda та Nissan.

Згідно з умовами договору, оголошеними в середині березня, співпраця зосереджується на “автомобільних програмних платформах, основних компонентах, пов’язаних з електромобілями, і додаткових продуктах”. Приєднання третього японського бренду до альянсу мало б сенс, враховуючи, що Nissan має 34 відсотки акцій Mitsubishi.

У ЗМІ стверджується, що Mitsubishi вже підписала NDA з Honda і Nissan, щоб розпочати дискусії щодо ширшого співробітництва. За даними Reuters, незабаром після появи повідомлення у пресі, акції Mitsubishi зросли на 6,3 відсотка. Nissan також побачив зростання на 2,8 відсотка, тоді як Honda отримала додаткові 2,6 відсотка.

У випадку, якщо три компанії працюватимуть разом, вони зможуть зменшити витрати на дослідження та розробки електромобілів, таким чином краще відбиваючись від китайської конкуренції. Однак остаточні подробиці альянсу не розголошуються. Варто зазначити, що Nissan і Mitsubishi співпрацюють з Renault з 1999 року.

Співпраця між Nissan, Honda і Mitsubishi не буде першим японським тріо, сформованим цього року. Кілька місяців тому Toyota, Mazda та Subaru об’єдналися для розробки нового покоління двигунів внутрішнього згоряння.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Sony і Honda готують одразу три нових електромобілі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version