Menu
in

З камуфляжем та пультом ДУ: у Білорусі представили безпілотний трактор

Повністю автономний білоруський сільскогосподарський беспілотнік існує поки тільки у вигляді макету.

На Мінському тракторному заводі побудували безпілотний сільськогосподарський трактор Belarus 3523i. У розробці концепту брали участь інженери Об’єднаного інституту машинобудування Національної академії наук Білорусі.

Виглядає безпілотник як звичайний трактор, але без кабіни. На її місці встановлена кришка з антеною та двома помаранчевими проблисковими маячками, під якою захована апаратура зв’язку та управління.

Керує трактором оператор, передаючи завдання по зв’язку GSM. Також успішно він може командувати й цілим парком сільгоспбезпілотників.

Використовуючи інформацію датчиків та навігаційної системи точного землеробства, електроніка трактора самостійно приймає рішення про необхідність гальмування або об’їзду виниклої перешкоди.

Під час здійснення маневрів трактор попереджає звуковим сигналом та повідомленням на пульт управління. Зі слів розробників, працює Belarus 3523i однаково ефективно, як вдень, так і вночі.

На дозаправку трактор також їздить самостійно. В обмеженому просторі, наприклад на заправці, трактор управляється за допомогою пульта короткої дії.

Сільгоспбезпілотник укомплектований 350-сильним дизельним двигуном, трансмісією з редуктором та електромеханічним приводом, який забезпечує безступінчасте регулювання швидкості в широкому діапазоні. Також встановлено передні і задні навісні пристрої високої вантажопідйомності, передній і задні вали відбору потужності.

Як стверджується, Belarus 3523i в середньому споживає на 7% менше палива, ніж звичайні трактори з механічною передачею, а на транспортних роботах – на 12%. Шкідливі викиди менші у 10 разів. Плюс до цього, за рахунок відмови від механічної коробки передач знижена вартість трактора, а використання гібридної силової установки дозволить істотно збільшити його ресурс.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Білорусі побудують свою електричну вантажівку на базі електробуса.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version