Menu
in

З дизелем та батареєю для європейців: пікап Toyota Hilux Hybrid показали офіційно

Невдовзі після анонсу своєї оновленої лінійки легких комерційних авто, Toyota опублікувала офіційні подробиці про гібридну версію популярного пікапа Hilux. Анонсовано, що перша електрифікована версія популярного пікапа матиме покращену продуктивність і економію палива.

Автомобіль оснащений 2,8-літровим чотирициліндровим турбодизелем, який поєднано із 48-вольтовою гібридною системою. Компактний електродвигун із ремінним приводом заряджає маленьку літієву батарею, встановлену під задніми сидіннями та вагою лише 7,6 кг. У повністю зарядженому стані батарея забезпечує додаткові 16 к.с. потужності та 65 Нм максимального крутного моменту.

Дизельний двигун видає ті самі 203 к.с. і 500 Нм, що й в версіях без гібридної силової установки. Авто також отримав новий натягувач ременя, а також покращену систему “Стоп-старт”. Цікаво, що новий пікап від Toyota може використовувати синтетичний дизель HVO100.

Японський автовиробник поки не оприлюднив дані витрати палива, але натякнув, що електрифікація може покращити паливну ефективність на 5%. Toyota Hilux Hybrid 48V ексклюзивно доступна у формі варіанті з подвійною кабіною. Ззовні відсутні будь-які відмінності, по яким можна було б ідентифікувати гібридну версію пікапа.

Зазначається, що Toyota Hilux Hybrid 48V надійде в європейські дилерські центри в середині 2024 року. Електрифікований пікап також з’явиться на ринку Австралії, де він дебютує в першому кварталі 2024 року.

Зазначається, що за весь час Toyota продала 21 мільйон пікапів Hilux з моменту дебюту першого покоління в 1968 році. Нинішнє восьме покоління було представлено в 2015 році.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota переведе позашляховик Land Cruiser та мінівен HiAce на водень.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version