Невдовзі після анонсу своєї оновленої лінійки легких комерційних авто, Toyota опублікувала офіційні подробиці про гібридну версію популярного пікапа Hilux. Анонсовано, що перша електрифікована версія популярного пікапа матиме покращену продуктивність і економію палива.
Автомобіль оснащений 2,8-літровим чотирициліндровим турбодизелем, який поєднано із 48-вольтовою гібридною системою. Компактний електродвигун із ремінним приводом заряджає маленьку літієву батарею, встановлену під задніми сидіннями та вагою лише 7,6 кг. У повністю зарядженому стані батарея забезпечує додаткові 16 к.с. потужності та 65 Нм максимального крутного моменту.
Дизельний двигун видає ті самі 203 к.с. і 500 Нм, що й в версіях без гібридної силової установки. Авто також отримав новий натягувач ременя, а також покращену систему “Стоп-старт”. Цікаво, що новий пікап від Toyota може використовувати синтетичний дизель HVO100.
Японський автовиробник поки не оприлюднив дані витрати палива, але натякнув, що електрифікація може покращити паливну ефективність на 5%. Toyota Hilux Hybrid 48V ексклюзивно доступна у формі варіанті з подвійною кабіною. Ззовні відсутні будь-які відмінності, по яким можна було б ідентифікувати гібридну версію пікапа.
Зазначається, що Toyota Hilux Hybrid 48V надійде в європейські дилерські центри в середині 2024 року. Електрифікований пікап також з’явиться на ринку Австралії, де він дебютує в першому кварталі 2024 року.
Зазначається, що за весь час Toyota продала 21 мільйон пікапів Hilux з моменту дебюту першого покоління в 1968 році. Нинішнє восьме покоління було представлено в 2015 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota переведе позашляховик Land Cruiser та мінівен HiAce на водень.