Головною прем’єрою компанії Renault на майбутньому автосалоні в Парижі стане серійний ретро-кросовер Renault 4. Але разом із ним на стенді з’явиться більш ефектний автомобіль. Це концепт-кар Renault Embleme, за допомогою якого французи мають намір позначити відразу кілька напрямків роботи.
Renault Embleme – це стильний пятидверний shooting brake довжиною 4,8 м і висотою 1,52 м. Заявлено, що над аеродинамікою інженери Renault працювали спільно з гоночною командою BWT Alpine F1: концепт має активний дифузор на кормі, камери замість дзеркал, колеса з аеродинамічними ковпаками та багато інших хитрих елементів.
Renault Embleme також оснащений передовою силовою установкою, розробленою підрозділом Ampere. Це електромобіль на платформі AmpR Medium з одним тяговим електромотором на задній осі, що видає 218 к.с. Для коротких поїздок використовується літій-іонна батарея ємністю 40 кВт*год, а далеких виїздів передбачено водневе харчування.
На борту є електрохімічний генератор потужністю 41 к.с. та балон на 2,8 кг водню. Генератор може заряджати тягову батарею на ходу, виділяючи лише воду. Запас ходу на повній заправці та зарядці розробники позначили дуже хитро: 1000 км без заряджання акумулятора в дорозі, але з двома дозаправками воднем, які не вимагають багато часу. Споряджена маса машини становить 1750 кг.
У Renault розрахували, що за весь життєвий цикл один такий воднево-електричний гібрид викине в атмосферу п’ять тонн CO2. Для порівняння, бензиновий кросовер Renault Captur за той же цикл виділяє 50 тонн вуглекислого газу, а електричний Renault Megane E-Tech – 24 тонни.
Щоб досягти такої мети, Embleme спроектований з найширшим використанням перероблених матеріалів, вторинної сировини і навіть з повторною установкою деяких компонентів. Щоправда, розробники поки що не позначили, коли Renault Embleme стане на конвеєр.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault почне використовувати батареї нового типу.