Євросоюз затвердив нові норми викидів двигунів автомобілів під назвою Євро-7. Зазначається, що для легкових авто вони фактично лишились на рівні Євро-6, а от автобуси та вантажівки повинні мати мотори з покращеними нормами викидів.
Прихильники чистого повітря та групи активістів, які борються зі зміною клімату, обурилися після того, як законодавці ЄС погодилися послабити заплановані норми викидів Євро-7. Загалом 329 євродепутатів проголосували за змінені пропозиції, лише 230 були проти, а 41 утримався. Наступним етапом є початок переговорів з окремими урядами кожної країни-члена до того, як змінений план буде внесено в закон.
Це чудова новина для автовиробників, багато з яких голосно виступали проти початкових правил Євро-7, стверджуючи, що вони вимагатимуть, щоб автомобілі були оснащені дорогим обладнанням, яке могло б додати тисячі євро до ціни нового авто.
Цікаво, що однією з “жертв” очікуваних більш жорстких екологічних норм Євро-7 стала механічна коробка передач у Golf GTI. Німецький автовиробник відмовився від її встановлення на хетчбек саме через побоювання нових норм викидів.
Відомо, що нові правила почнуть діяти для усіх машин, що будуть випущені після 2026 року. Депутати Європарламенту вирішили, що ліміти викидів для автобусів і вантажівок все одно повинні бути посилені, і погодилися звернути увагу на викиди частинок шин і гальм від автомобілів. У майбутньому, коли електромобілі стануть більш звичним явищем, увага до таких видів викидів лише посилюватиметься, оскільки електромобілі, як правило, важчі за транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння, а отже, вони демонструють більш інтенсивний знос гальм та шин.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Bosch разом з IBM займуться дослідженнями з розробки потужних батарей для електромобілів.