Європейська організація Euro NCAP провела чергову серію краш-тестів й випробувала допоміжну електроніку в десяти моделях автомобілів.
Серед випробуваних автівок було три електромобілі – Volkswagen e-Up!, Aiways U5 та MG ZS.
Високі відмітки за результатами тестів отримав лише MG ZS, а от електромобілі Volkswagen та Aiways отримали лише трієчки.
Так, електромобіль MG ZS отримав 7,4 бали за лобовий удар з частковим перекриттям і сім балів за повне перекриття, підголівники оцінені в 1,7 бали, а два бічних удари – в 14,4 з 16-ти можливих.
Однак в цілому, за підсумками оцінок фахівців, результат досить неоднозначний.
Наприклад, фронтальний удар з повним перекриттям приніс коричневий рівень навантажень на заднього пасажира. Тим же коричневим кольором забарвлені груди водія при ударі машини об стовп.
Система автоматичного гальмування прекрасно справляється з виявленням машин. Але в різних типах випробувань з пішоходами та велосипедистами оцінки були жовтими, помаранчевими, коричневими та червоними. Й за все це автівці присудили п’ять зірок.
З іншого боку, перед нами приклад доробок моделі за результатами минулих тестів: в 2017-м ZS (правда, бензиновий) отримав від Euro NCAP лише три зірки.
Щодо моделі Aiways U5, то вона отримала 7,9 бали з восьми за фронтальний удар з частковим перекриттям і 7,8 з восьми за краш-тест з перекриттям повним.
Помаранчевий рівень навантаження зафіксували на шиї пасажира другого ряду при імітації наїзду ззаду (на передніх сидіннях, завдяки підголовникам, проблем не виникло).
Однак електромобіль провалив бокове зіткнення автомобіля об стовп. Також модель провалила автоматичне гальмування при перетині дороги велосипедистом (червоний рівень). Однак в цілому результати були хорошими, і головне, що дітям в цій машині небезпека не загрожує.
Автовиробник уже відреагував на тести та пообіцяв доопрацювати кросовер, після чого знову протестує його.
Що ж стосується Volkswagen e-Up!, то за фронтальний удар з частковим перекриттям модель отримала 6,6 бала, за повне перекриття – 7,1, за підголовники – 1,4 (задній пасажир потрапив до помаранчевої зони), а за бічні удари – 15,7.
В моделі відсутня система автоматичного гальмування, тобто за цілий ряд оцінок автомобіль отримав 0.
Окрім того, під час фронтальних ударів навантаження на груди і водія, і пасажира, було помаранчевим через жорстку капсулу салону та короткий капот, який не дозволяє пом’якшувати зіткнення.
Однак основним недоліком можна вважати червоний рівень навантаження на груди манекена, який зображує десятирічного дитини, при бічному ударі.
Варто зазначити, що також в тестах випробували Audi Q8, Ford Puma, MG HS, Nissan Juke, Volkswagen Golf, Seat Mii та Skoda Citigo.
Як раніше повідомляв Autogeek, організація Euro NCAP провела серію випробувань на безпеку, до якої залучила й перший електромобіль Porsche. За результатами краш-тестів Taycan отримав 5 балів.
За матеріалами: euroncap.com