Єврокомісія запровадила компенсаційне мито терміном у п’ять років на імпорт акумуляторних електромобілів з Китаю. Тарифи сягатимуть 35,3% залежно від постачальників.
У ході розслідування в Брюсселі з’ясували, що автовиробники в Китаї отримують зиск від “несправедливого субсидування”, що створює економічну загрозу для виробників у ЄС. Мита сягатимуть 35,3%, залежно від постачальників.
“Розслідування показало, що ланцюжок створення вартості електромобілів у Китаї виграє від несправедливого субсидування, що створює загрозу економічної шкоди для виробників авто у ЄС”, – зазначили у Єврокомісії.
Розміри мит для різних китайських виробників електромобілів будуть такими:
- BYD – 17,0%
- Geely – 18,8%
- SAIC – 35,3%
- Tesla – 7,8%
- інші компанії, які активно співпрацювали в ході розслідування – 20,7%
- компанії, які не співпрацювали – 35,3%
Паралельно ЄС і Китай продовжують працювати над пошуком альтернативних, сумісних зі Світовою організацією торгівлі (СОТ) рішень, які були б ефективні для усунення виявлених проблем, зазначили в Брюсселі. ЄК також, як і раніше, відкрита для переговорів з окремими експортерами.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.