Чи замислювалися ви над тим, чому є такі АЗК, які водії ніколи не оминають та повертаються знову і знову? Ми вирішили відкрити вам таємницю та підказати, що справа у сервісі, який забезпечує комфорт автолюбителям. З яких же деталей вибудовується сучасний сервіс високої якості, пропонуємо дізнатися, зазирнувши за лаштунки одного з найпопулярніших брендів на ринку – національної мережі АЗК UPG.
Раз на квартал кожен комплекс складає так званий внутрішній іспит. У компанії регламентовано не лише те, що стосується стандартів якості пального. Існує ще понад 250 точок контролю, кожна з яких – важливий елемент у функціонуванні одного злагодженого механізму. Перевірку здійснює спеціальний інспектор із центрального офісу, без попередження, за методом «360 градусів»: від початку заїзду на заправку до всіх внутрішніх приміщень.
То чим відрізняється справді якісний та продуманий до дрібниць АЗК від просто гарного?
ВХІДНА ГРУПА КОМПЛЕКСУ
Саме звідси розпочинається перевірка інспектора будь-якого АЗК UPG. Коли йдеться про зручність, дрібниць не буває, адже саме з них розпочинається якісний сервіс. Важливо абсолютно все: як охайні килимки на вході до торговельної зали та кришталева чистота скла на АЗК, так і рівень наповнення смітників.
Стела АЗК: якість видно здалеку
Комфортний АЗК розпочинається ще у той момент, коли ви вирішуєте на нього звернути. Тобто зі стели – першого, що бачить водій ще під час активного руху трасою.
Стели комплексів UPG розміщені так, що у вас завжди є можливість вчасно побачити заправку і безпечно на неї звернути. Бренд легко впізнати за корпоративними контрастними кольорами. Так само легко зчитується й асортимент пального та ціни на нього.
У нічний час доби ви гарантовано не проїдете потрібну вам локацію, адже стела та сам АЗК добре, а головне – правильно освітлюються. Те, що на перший погляд здається вдалим креативом дизайнерів, насправді має свій функціонал. Фірмове освітлення заправки UPG – це також елемент організації безпечного перебування на об’єкті. Світлові прилади тут розраховані так, щоб не засліплювати водіїв.
Легка та зрозуміла навігація
Інформаційні наклейки на всій території об’єкта створюють чітку навігацію. Так ви не гаєте часу на хаотичні пошуки потрібного вам сервісу і легко можете, не звертаючись ні до кого, самостійно заправити авто, знайти касу, туалет чи місце для куріння.
До речі, існує чималий перелік наліпок, які обов’язково мають бути розміщені на конкретно визначеному фахівцями місці. Їхній зовнішній вигляд, як і вивісок та вказівників, також контролюється.
Допоміжні таблички зменшують зайві пересування людей та автомобілів територією, що знижує імовірність ДТП. На фактор безпеки працюють також відбійники біля колонок та особлива бруківка замість асфальту – вона не лише не боїться пролитого пального, а й не така підступна під час ожеледиці взимку.
Особлива увага інспектора – на чистоту та стан колонок. Паливороздавальні пістолети мають бути в ідеальному стані, без масних слідів та з бризковиками, які захищають клієнта і його авто в момент наповнення бака. Руків’я та кнопки, котрі вмикаються під час заправки, мають бути справними.
У зоні ПРК теж є низка важливих наліпок, наприклад, із видами пального або такі, що сигналізують про наявність та місце розташування вогнегасників. І все це ретельно контролюється.
Прилегла територія: краса та продуманість
Усе задумано так, щоб ви могли відпочити після напруженості на трасі та підзарядитися енергією. Тут милують око клумби і зелені газони, асфальт та бруківка без жуйок та плям пального – їх миють буквально щоночі.
Цікаво, що для озеленення території UPG використовують саме ті насадження, які не лише прикрашають її, а й освіжають у спекотний день. Контролюється система поливу та предмети, призначені для гармонійної декорації території.
Якась мить – і ви вже смакуєте соковитим бургером на літній терасі комплексу, насолоджуючись затишком та прохолодою.
ЗАХОДИМО ДО ПРИМІЩЕННЯ АЗК
Це саме той момент, коли вже з перших секунд стає зрозумілим: тут є все, що потрібно. Швидко зорієнтуватися у просторій залі АЗК допомагає чітке зонування та відповідні вказівники. Вам не доведеться блукати між стелажами у пошуках каси чи туалету – яскраві таблички добре видно здалеку.
У кожному новому чи відкритому після реновації комплексі UPG обов’язково є магазин із супутніми товарами. І йдеться не лише про речі автомобільного призначення. Тут є все, у чому може виникнути потреба всієї родини в дорозі, на відпочинку чи вдома. Важливо, що продовольчі та автомобільні товари розташовані в окремих зонах, щоб спростити пошук та вибір.
Справжній комфорт – коли зручно кожному
Автозаправні комплекси UPG відрізняються від багатьох інших особливим ставленням до автомобілістів. Тут подумали про кожного члена родини: якщо говоримо про зручності, то зручно має бути всім. Наприклад, на більшості АЗК є туалет для людей з особливими потребами – просторий та спеціально обладнаний.
Окремо – дитяча тема. На великих комплексах відвідувач, а точніше відвідувачка, завжди знайде кімнату для мам, а у ній – стіл для сповивання немовлят.
А щоб подорожі з дітьми були ще комфортнішими, тут передбачено ще одну дуже милу річ: у залах встановлено спеціальні бізіборди, які розвивають дрібну моторику та допомагають малюкам із цікавістю вивчати світ. В туалеті є маленький дитячий умивальник на зручній для малюка висоті і таке саме дитяче дзеркало.
Усе це викликає виключно приємні емоції, адже помічаєш продуманість у деталях не на словах, а на ділі. І, можливо, саме у такі моменти в нас і зароджується ось те найважливіше: довіра до бренду, команди, людей, цінності яких збігаються з твоїми.
Кава на UPG смакує та заряджає
Ще одна важлива локація в залі – зона для самостійного приготування кави. Її організовано, з одного боку, для тих, хто справді поспішає, а ще для тих, хто отримує справжнє задоволення від процесу приготування ароматних напоїв для себе та своїх близьких. І тут передбачено все, щоб зробити це максимально комфортно, швидко та виключно з приємними емоціями.
Кожен точно знайде улюблену каву – ту, що заряджає саме його, адже тут її готують понад десять видів, подають навіть глясе та афогато з додаванням морозива власного виробництва. Варто сказати, що смакуючи її, ви ще й долучаєтеся до доброї ініціативи: частину коштів від кожного проданого гарячого напою компанія спрямовує на допомогу людям, які постраждали від війни.
Касова зона – місце, де вам посміхнуться
Ще одна важлива точка у приміщенні автозаправного комплексу – касова зона. Вона розташована і позначена так, щоб її було видно і від самого входу, і з будь-якого куточка зали.
Таблички табличками, але багатьом клієнтам важливо отримати якусь інформацію під час живого спілкування. Іноді одна привітна посмішка може змінити все: додати оптимізму в потрібну мить та підняти настрій на весь день. Касири завжди готові відповісти на запитання, підказати, нагадати, порадити – вони цього спеціально навчаються. Але, знову-таки, для тих, хто звик діяти самостійно, на касі є інформаційні таблички, які випереджають найпопулярніші запитання.
ПЕРЕХОДИМО ДО ЗОНИ РЕСТОРАНУ ТА КУХНІ
Компанія робить акцент на комплексності послуг. Тож звернути на UPG – означає закрити максимум потреб під час подорожі. І, звісно, таку важливу, як смачно та ситно попоїсти всією родиною. Зона VIVO café на АЗК помітна та відповідає низці цікавих вимог.
VIVO café – коли смачно, як удома
Тут одразу стає зрозумілим, звідки береться це домашнє відчуття затишку та невимушеності. Виявляється, тут усе також прораховане до найменших дрібниць: розміри та розташування столиків, формат і фактура стільців, ширина проходів тощо. Зрозуміло, що питання чистоти – на першому місці, але що показово – підтримується вона якось непомітно, немов сама собою, – настільки легко і ненав’язливо персонал зали веде свою боротьбу за охайність.
Вражає підхід і до чистоти у «дитячому питанні». Стільчик для годування найменших відвідувачів чекає свого наступного клієнта, будучи запакованим у плівку для збереження «стерильності».
Концепцію меню тут вибудовано за принципом відтворення домашньої кухні. Щоб, замовляючи страву, яку любиш та пам’ятаєш з дитинства, кожен міг відчути себе ніби за батьківським столом, де все приготовано з любов’ю, а ти – завжди найважливіший гість. Чи можливо встояти перед борщем із м’ясом, хрумкими та запашними дерунами або сирниками зі сметаною – питання риторичне. Тут кожен обирає за покликом серця та налаштовуючись на відповідну хвилю.
Незмінним фаворитом серед замовлень на UPG залишається бургер: він тут представлений у семи варіаціях. Соковита котлета в цій страві на 80 відсотків складається з високоякісної яловичини, а у поєднанні з ароматною булочкою бріош, переконані: просто рай для смакових рецепторів.
Кухня ресторану – чистота та безпека в абсолюті
Щоразу інспектор перевіряє не лише те, що видно споживачам, а й найпотаємніші куточки кожного об’єкта. Особливо це стосується кухні кафе, адже тут має бути ідеальна чистота і порядок, визначений нормами безпеки харчування. Тож прискіпливо перевіряється геть усе: від стану підлоги до журналу контролю температурних режимів у холодильниках.
Варто зауважити, що кухня у VIVO café – це підприємство повного циклу, де все готується з-під ножа виключно зі свіжих продуктів. Тут немає місця напівфабрикатам, кожна страва створюється професійними кухарями. Все, що міститься в холодильниках і в коморі, – промарковане, а на стікерах зазначена дата та інша ключова інформація про кожну, навіть розпочату пачку.
Усе обладнання – виключно професійне, відповідно до стандартів HACCP.
UPG – мережа, з якою завжди по дорозі
Найчастіше водії обирають саме ту мережу, з якою у них відбулася синергія. Ми не завжди усвідомлюємо, чому це так, але завжди знаємо, що нам треба звернути з траси чи з вулиці саме під ці зелено-білі прапори.
Високий рівень сервісу, інноваційні пропозиції, смачна кава та їжа – тут усе націлене на комфорт автолюбителів. До таких АЗК часто рахуєш кілометри, адже йдеться не лише про високу якість пального, а дещо глобальніше – цілковиту довіру.