Ремонт потенційних пошкоджень внаслідок зіткнення певний час відлякував покупців електромобілів. Нове дослідження може трохи послабити це занепокоєння.
Майже всі нові електромобілі сьогодні оснащені передовими технологіями. Мова йде про лідарні датчики, радарні датчики та камери, які часто вмонтовані у передні бампери, решітку радіатора та інші кузовні панелі. Крім того, електромобілі також мають акумуляторні батареї та електродвигуни, які можуть збільшити витрати на ремонт.
Деякі звіти свідчать про те, що ремонт електромобіля коштуватиме значно дорожче, ніж ремонт середнього автомобіля. Але дані компанії, що розробляє програмне забезпечення для ремонтних майстерень, свідчать про те, що витрати на ремонт авто на бензині та електромобілів майже однакові, якщо у вас немає Tesla.
Autonews переглянув статистику Mitchell, компанії-розробника програмного забезпечення, про яку йдеться, і знайшов низку цікавих деталей. По-перше, середня вартість кузовного ремонту автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння для всіх клієнтів Mitchell становила 4205 доларів.
Це лише на 269 доларів менше, ніж у електромобілів, цінник за ремонт яких у середньому становить 4474 долари. Це різниця всього в шість відсотків. Цікаво, що за статистикою власники Tesla справді отримають більший рахунок за ремонт. Ці ж дані вказують на те, що вони платять у середньому 5552 долари, або приблизно на 27 відсотків більше.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, автопілот Tesla очолив список найбільш аварійних систем допомоги водієві.