Ford готується до випуску в 2020 році електромобілю в стилі Mustang.
Щоб зайвий раз прорекламувати автомобіль і схилити клієнтів на покупку саме “зеленої” машини, компанія реалізувала на своєму сайті функцію, яка показує, скільки людина могла б проїхати між підзарядками, дотримуючись свого щоденного маршруту.
Цю функцію прив’язали до 600 кілометрів – це та відстань, яку електричний Mustang зможе проїхати на одній зарядці.
Окремо в Ford провели дослідження, яке показало, що 40% людей хотіли б у майбутньому обзавестись саме електромобілем. При тому, що 45% опитаних перед покупкою зупиняє саме питання його “заправки”.
Іще 40% респондентів заявили, що вони мало або зовсім нічого не знають про електромобілі, тому навряд чи зможуть найближчим часом переключитись із бензину на електрику.
Як раніше повідомляв Autogeek, на міжнародній автомобільній виставці Frankfurt Motor Show у Німеччині компанія Ford продемонструвала свою відданість справі наближення електричного майбутнього для власних клієнтів. Компанія вперше представила свою найрізноманітнішу лінійку електрифікованих автомобілів, яка допоможе збільшити їхні продажі. Очікується, що наприкінці 2022 р. у Європі буде продаватися більше таких автомобілів, ніж машин зі стандартними бензиновими та дизельними двигунами.
По матеріалах: ford.com.