Вас не лякає швидкісна їзда з вітром в обличчя? Не любите стояти в пробках у салоні задушливого автомобіля? Подобається «колупатися з технікою в гаражі? Вас давно манять подорожі?
Якщо відповідь хоч на одне питання «так», то ви — потенційний мотоцикліст. Рано чи пізно ви купите свій перший байк, чого б вам це не коштувало. Мотоцикл, як стиль життя, перетворює бажане у дійсність.
Продаж мотоциклів у наш час доволі прибутковий бізнес. Іноді дилери намагаються продати відвертий мотомотлох, підкуповуючи мотоюзера-новачка поемами про «невбиваємий» і «непотопляємий» японський та європейський мотопром минулого століття.
Напевно, багато хто спостерігав, як з ревом проноситься повз нього «примарний гонщик» на шикарному 400 кубовому «японцеві» класу «стріт». Але райдер — у гумових в’єтнамках, з надутими шортами, які відіграють роль парашутного гальма. Як зворушливо на нього дивляться дівчата і тужливо-заздрісно хлопці. Але не поспішайте розчулюватися й заздрити цьому байкеру. Ви ще не знаєте, скільки нервів, сил та фінансів він вклав у свій улюблений мотоцикл. Адже, коли він купив його «з рук», а не в дилерському центрі, він був на всі 100 відсотків упевнений, що має справу з японським спортивним байком. Ще й гадки не мав, що через місяць після «пекельного» відгвинчування ручки газу у нього почне вибивати другу швидкість в коробці, через два місяці «здохне» генератор від нововстановлених суперпотужних пiдсвiток та «протитуманок», а ще через тиждень «помре» приладова панель, яку він замінить на дешевий аналог, замовлений по інтернету, а він до того ж не підійшов по кріпленню. А ще через півмісяця байк перестане заводитися.
Так де ж вибрати свій перший мотоцикл? У дилерському центрі продаж мотоциклів включає технічний опис, тест-драйв і якісну передпродажну підготовку байка. Свій перший мотоцикл краще купувати новим. Це не забобони, а здоровий прагматизм. Новий мотоцикл надає досвід водіння, старий — навички мотомеханіка. Напевно, мотомеханiком ви хотіли стати трохи згодом, або зовсім ним не ставати? До речі, продаж мотоциклів навіть у дилерських центрах може стати неприємною подією для мотоновачка. Дуже часто до передпродажної підготовки мотоцикла прикладають свої руки «механіки», які, крім колеса на садовій тачці, нічого не ремонтували. Необхідно шукати перевірені часом та знайомими мотомагазини, які вже заробили собі репутацію у цій сфері.