Нові передньопривідні версії електричного фастбека Polestar 2 здатні проїхати до 540 км на одному заряді.
Шведська марка Polestar, раніше спортивний підрозділ Volvo, представила нові версії електричного фастбека Polestar 2. До повнопривідної модифікації, яка вийшла на ринок у 2020 році, приєдналися дві передньопривідні версії з більш скромним цінником і більшим запасом ходу.
Базова версія Polestar 2 укомплектована одним мотором потужністю 224 к.с. та тяговою батареєю ємністю 64 кВт•год. Заявлений запас ходу – від 418 до 439 км у вимірювальному циклі WLTP.
Друга передньопривідна модифікація отримала мотор на 231 к.с. і батарею ємністю 78 кВт•год. Запас ходу такого фастбека становить 515 км, але його можна збільшити до 540 км, замінивши «піч» тепловим насосом. У скільки обійдеться ця «модернізація» не уточнюється. В Європі мінімальний цінник передньопривідного Polestar 2 – 45,5 тисяч євро.
Також тепловий насос доступний для повнопривідної версії. За рахунок нього запас ходу збільшується з 450 до 480 км. Нагадаємо, що повнопривідний Polestar 2 укомплектований двома 204-сильними двигунами та батареєю на 78 кВт•год. Серійне виробництво такого фастбека почалося навесні минулого року на заводі корпорації Geely у китайському місті Люцяо.
Прийом попередніх замовлень на Polestar 2 шведи оголосили навесні 2019 року, відразу ж після офіційної прем’єри на автосалоні у Женеві. Також «п’ятидверка» буде доступна за підпискою, як і автомобілі материнської Volvo.
Як раніше повідомляв Autogeek, восени 2020 року шведська марка відкликала всі продані на той момент електричні фастбеки Polestar 2.