Компанія Rivian поступово скорочує витрати, але все одно втрачає понад 32 000 доларів на кожному виготовленому електромобілі. За оцінками автовиробника, до кінця року буде виготовлено 57 000 машин.
Зазначається, що американський автовиробник втратив близько 1,46 мільярда доларів у другому кварталі цього року, що на 21% більше, ніж у другому кварталі 2023 року. При цьому відомо, що Rivian скоротив витрати протягом другого кварталу, але продовжує втрачати гроші із загрозливою швидкістю, що призвело до падіння цін акцій на 6%.
Виробник електромобілів виготовив приблизно 23 600 авто протягом перших шести місяців року, та лише 9 162 штуки у другому кварталі. Спад виробництва у другому кварталі був спричинений простоєм на фабриці фірми в Нормалі, штат Іллінойс, що дозволило їй провести переобладнання та скоротити витрати.
За словами виконавчого директора, підвищення ефективності виробництва дозволить Rivian скоротити матеріальні витрати при виробництві авто на 20%, і призведе до зниження витрат на матеріали на 45% для майбутнього кросовера R2. Rivian сподівається, що цього буде достатньо, щоб запевнити інвесторів у своїй довгостроковій стабільності та шляху до прибутковості.
Загалом Rivian втратила 1,46 мільярда доларів у другому кварталі, що на 21% більше порівняно з 1,2 мільярда доларів за той самий період минулого року. Це сталося незважаючи на збільшення доходу на 3,3% до 1,16 мільярда доларів, насамперед через зростання продажів на 9% протягом квітня-червня. Rivian завершила другий квартал із грошовими коштами та їх еквівалентами в розмірі 5,8 мільярда доларів.
Попереду ще довгий шлях, перш ніж Rivian стане прибутковою. Вона втрачала в середньому 32 705 доларів на кожне вироблене авто. Зазначається, що у найближчому майбутньому компанія продовжить випускати моделі R1T і R1S.
Не секрет, що ключем до амбіцій Rivian перетворитися на прибутковий бізнес є нещодавнє партнерство з VW Group. Дві фірми співпрацюватимуть, щоб створити спільне підприємство з розробки електричної архітектури наступного покоління та програмного забезпечення. Німецький концерн вже інвестував 1 мільярд доларів у Rivian і планує інвестувати ще 4 мільярди доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Rivian інтегрував стрімінгові додатки YouTube і Google Cast у мультимедіа.