Toyota не відноситься до особливо затятих прихильників «батарейних» електромобілів. У той же час, нещодавно компанія оголосила про плани з розробки та продажу твердотільних акумуляторів. Укомплектовані ними електромобілі наступного покоління проїжджатимуть понад 1450 км без підзарядки.
При цьому Toyota планує до кінця наступного десятиліття продавати гібриди, плагін-гібриди та автомобілі з водневим двигуном. Згідно із планом, до 2030 року компанія вироблятиме 3,5 мільйона автомобілів. З них 1,7 мільйона – електромобілі, решта – моделі з ДВЗ та водневими силовими агрегатами. Свій внесок у досягнення цього плану зробить компанія Nippon. Її частка у продажах електромобілів до 2025 року зросте до 15%, а до 2030-го – до 55%.
З 2035 року, коли в Європі почне діяти заборона нові автомобілі з ДВЗ, Toyota готова повністю перейти на електромобілі. Але лише на європейському ринку. Пропонувати європейцям водневі моделі компанія не зможе через відсутність необхідної заправної інфраструктури. На даний момент вона обмежена кількома станціями, що ускладнює використання водневих автомобілів.
Також Toyota не підтримує запропонований ЄС стандарт Євро-7. Про що, виступаючи на конгресі Automobile News Europe, заявив головний операційний директор компанії Метт Харрісон. Він вимагає від автовиробників до 2030 року скоротити викиди вуглекислого газу за модельною лінійкою на 55% порівняно з 2021 роком.
Зі слів топ-менеджера, Toyota очікує пом’якшення передбачених цих норм до «чогось більш реалістичного». В цьому японську компанію підтримали Німеччина та Італія.
У результаті ЄС дозволив використання ДВЗ після 2035 року, але тільки, якщо вони працюватимуть на електронному паливі.
Як раніше повідомляв Autogeek, нові акумулятори дозволять електромобілям Toyota проїжджати до 1450 км на одному заряді.
За матеріалами: Automobilwoche