Tesla Model 3 Performance зчепилась в черговому драг-заїзді з незвичайним суперником – невеличким міським електромобілем Honda E.
Хоча він і доволі рухливий, але характеристики у Tesla звичайно ж кращі.
Всього електромобілі здійснили три заїзди, під час яких на Model 3 виставлялись різні налаштування.
Під час першого заїзду на ¼ милі Tesla їхала в режимі Chill, коли їй було максимально доступно 230 к.с. при розгоні до 100 км/год за 7,5 секунди. Максимальна швидкість в цьому випадку складала 261 км/год. ну а повна вага автівки – 1 915 кг.
В свою чергу Honda E важить на 300 кг менше, тобто 1 617 кг. Однак максимально має 154 к.с. при крутному моменті в 315 Нм. До сотні вона розганяється за 8,3 секунди і може розвити максимальну швидкість в 145 км/год.
Не дивлячись на те, що характеристики Tesla переважали, заїзд вона програла. Honda E випередила Model 3 буквально на долю секунди – 15,4 с проти 15,5 с.
Вже в наступних двох заїздах електромобіль Ілона Маска використовував набагато більшу потужність і двічі обійшов Honda. В режимі Sport Tesla використовувала свої 490 к.с. при крутному моменті в 670 Нм. Характеристики Honda E залишались незмінними.
Точний результат другого драг-заїзду невідомий, окрім того, що Model 3 його з легкістю виграла. А от в третьому Tesla обійшла Honda на декілька секунд – 11,5 с проти все ті ж 15,4 с.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Tesla Model 3 та Porsche Taycan вкотре поганяли на треці. Автівки зустрілися на змаганнях у литовському місті Друскінінкай.
По матеріалах: insideevs.com.