Menu
in

Вперше – з гібридною версією: в Україні стартували продажі оновленого Mercedes E-Class. Характеристики і ціни

Оновлений бізнес-седан Mercedes-Benz E-Class вже доступний в Україні. Про це повідомили в офіційному представництві Mercedes-Benz – компанії “АвтоКапітал”.

Ключовою фішкою оновленої “Є-шки” є наявність (і це вперше!) в портфоліо двигунів чотирициліндрового 2-літрового бензинового мотору M 254 з наддувом у вигляді комбінації з працюючого на відпрацьованих газах турбокомпресора і додаткового електричного компресора, а також з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління.

За необхідності він забезпечує додаткові 15 кВт (20 к.с.) потужності і 180 Нм крутного моменту. А найкраща економічність двигуна досягається завдяки системі рекуперації енергії і відключення мотора під час руху накатом.

Дизайн: більше динаміки і розкоші

Вперше навіть базова версія автомобіля має екстер’єром спортивної лінії виконання Avantgarde Line з великою трипроменевою зіркою в центрі решітки радіатора.

Ключовим моментом в свіжому вигляді оновленого E-Class є повністю нова передня частина кузова з великою кількістю хромованих деталей: у виконанні Avantgarde решітка радіатора з двома хромованими ламелями і вертикальними перемичками глянцевого чорного кольору.

Декоративні елементи в хромованому і глянсовому чорному виконанні прикрашають передній бампер, підкреслюючи спортивний і елегантний вигляд автомобіля.

Лінія виконання Exclusive виправдовує свою назву гратами радіатора в класичному хромованому виконанні і розташуванням трипроменевою зірки на капоті, а також великими хромованими елементами в передньому бампері.

Тоді як лінія виконання AMG Line з новим бампером в стилі моделей AMG Performance виглядає найбільш спортивно. Крім того, варіанти Avantgarde і AMG Line мають на капоті пару «силових» ребер.

Фари нового дизайну вже в базовій комплектації повністю світлодіодні. А в якості опції оновлений E-Class пропонує світлодіодні фари MULTIBEAM з технологією управління дальнім світлом ULTRA RANGE.

Задню частину кузова седана дизайнери модернізували за допомогою нового бампера, двосекційних горизонтальних ліхтарів і нової кришки багажника. Також запропонували три нові варіанти лакофарбового покриття кузова: «Високотехнологічний сріблястий», «Сірий графіт металік» і «Сріблястий Мохаве».

Більш висококласний вигляд інтер’єру надають нові варіанти обробки і матеріали. Серед них нові комбінації кольорів “Сіра магма / Сірий “Нева” (Avantgarde), “Чорний / Коричневий горіх” (Exclusive) і “Сіра магма / Бежевий макиато” (Exclusive). А також оздоблення деревом – «Ясень пористий сріблястий» або «Корінь волоського горіха» і алюмінієм – матовим або шліфованим «під карбон».

Сидіння поєднують притаманну Mercedes-Benz комфортабельність в тривалих поїздках з авангардним дизайном і підкреслюють спортивну атмосферу інтер’єру. Контур сидінь є органічним продовженням рельєфних боковин, центральні секції в залежності від комплектації мають спортивну поперечну або сучасну подовжню простежкой і гармонують за кольором із загальною «скульптурою» сидінь. Можливо безліч різних комбінацій матеріалів обробки: від тканини і штучної шкіри ARTICO до тисненою шкіри і шкіри наппа з ромбовидної простежкой.

Сидіння забезпечують відмінну бічну підтримку, не знижуючи при цьому рівень комфорту. Особливе зручність забезпечує адаптивна настройка водійського крісла: якщо через мультимедійний дисплей вказати зростання водія, то сидіння автоматично приймає положення, як правило, зручне для людей зазначеного зростання – залишається лише тонко підлаштувати його під себе.

В рамках рестайлінгу E-Class отримав абсолютно по-новому оформлене рульове колесо. Воно пропонується в трьох версіях: з обробкою шкірою, з комбінованою обробкою шкірою і деревом, а також у виконанні «Суперспорт». Зони розташування органів управління на спицях витримані в глянсовому чорному кольорі, а декоративні елементи і окантовка по краях – в кольорі «Срібляста тінь» (від англ. Silver Shadow).

Керування інформацією на комбінації приладів і мультимедійному дисплеї здійснюється за допомогою жесту гортання по сенсорних кнопок Touch Control. Фізичний принцип їх роботи змінився з оптичного на ємнісний. До того ж сенсорні поверхні кнопок тепер менш сприйнятливі до слідів від відбитків пальців.

Комфорт: системи MBUX і ENERGIZING

Оновлений E-Class серійно оснащений двома дисплеями з діагоналлю 10,25 дюйма (26 см) кожен, які розташовані під загальним склом, формуючи один широкоформатний екран. А в якості опції пропонуються дисплеї діагоналлю 12,3 дюйма (31,2 см).

Інформація з комбінації приладів і мультимедійного дисплея легко читається на екранах з високою роздільною здатністю. Водій може в залежності від настрою або до пари поточного оформлення інтер’єру перемикатися між чотирма різними стилями: сучасним класичним, спортивним з чорно-жовтим контрастом, прогресивним з цифровим відображенням інформації або стриманим з необхідним мінімумом даних.

Тепер в Mercedes-Benz E-Class застосовується мультимедійна система MBUX (Mercedes-Benz User Experience) новітнього покоління.

Пропонований в якості опції інтер’єр-асистент MBUX забезпечує можливість інтуїтивного, природного управління різними функціями за рахунок розпізнавання рухів руки. Коли вона наближається до сенсорного екрану або сенсорної панелі на центральній консолі, то зображення на мультимедійному екрані змінюється, наприклад, окремі елементи спеціально виділяються.

Система управління комфортом ENERGIZING інтегрує в єдину мережу різні системи підвищення комфорту і створення відповідного настрою, наприклад, фонове освітлення і музичний супровід, а також пропонує різні режими масажу для широкого спектра програм з підтримки гарного самопочуття.

Ще одним з нововведень в E-Class стала кінетика сидінь ENERGIZING: за допомогою дрібних рухів подушки і спинки крісла допомагають водієві краще себе почувати при тривалих поїздках за кермом.

Робота системи ENERGIZING COACH базується на основі інтелектуального алгоритму. Його мета – забезпечити гарне самопочуття і прибуття в пункт призначення в бадьорому стані навіть при виснажливих або монотонних поїздках. Залежно від ситуації і з урахуванням індивідуальних факторів людини, фітнес-тренер рекомендує одну з передбачених програм підвищення комфорту. Точність рекомендацій підвищиться, якщо буде підключено сумісний переносна пристрій Garmin, оскільки тоді будуть враховуватися такі персональні показники, як рівень стресу або якість сну.

Безпека: допоміжні системи і захист

Оновлений E-Class обладнаний допоміжними системами Mercedes-Benz новітнього покоління, здатними реагувати самостійно при відсутності реакції водія. Таким чином, вони забезпечують підтримку водія і особливо високий рівень активної безпеки.

А для того, щоб повідомити допоміжних систем, що водій самостійно контролює E-Class, досить просто тримати рульове колесо. Це підвищує зручність користування і комфорт управління при частково автономному водінні. Перш, як зворотний зв’язок потрібно створювати момент сил на кермі – злегка його повертати.

Тепер система розпізнавання відсутності контакту з руками водія працює на основі технології місткості. В обід нового рульового колеса розташовані датчиками, які і реєструють обхват керма. Як тільки водій береться за кермо, це служить сигналом для допоміжних систем, що він зберігає контроль над автомобілем.

Розпізнавши відсутність рук водія на рульовому колесі протягом певного періоду часу, система запускає каскад попереджувальних сигналів, який при подальшому бездіяльності водія призводить до екстреного гальмування.
Активна система екстреного гальмування Active Brake Assist входить в стандартне оснащення оновленого Mercedes-Benz E-Class і в багатьох ситуаціях може використовувати автономне гальмування для запобігання зіткнення або зменшення ступеня його тяжкості.

При швидкостях, властивих внутріміському руху, ця система здатна сповільнювати автомобіль до повної зупинки і, в залежності від ситуації, запобігати зіткнення з вартими автомобілями і перебігають дорогу пішоходами.

А в пакеті допоміжних систем Driving Assistance Package, вона тепер працює і при поворотах з перетином зустрічної смуги руху. Цей пакет можна також доповнити деякими функціями Intelligent Drive, які пропонуються в якості опції.
В цьому випадку, в пробці при реєстрації дорожньої розмітки E-Class зможе взяти на себе завдання утримання смуги руху і підтримки безпечної дистанції під час руху зі швидкістю не вище 60 км/ч. Автомобіль зможе автоматично відновити свій рух, якщо після повної зупинки пройде не більше однієї хвилини.

Активна система допомоги в рульовому управлінні Active Steering Assist здатна надавати водієві підтримку, допомагаючи утримувати автомобіль в центрі смуги руху, орієнтуючись по дорожній розмітці або (при її відсутності) по рухомому попереду автомобіля.

Розширений захист пропонує активна система контролю «сліпих» зон Blind Spot Assist з функцією попередження при виході з автомобіля. В першу чергу, вона здатна, за допомогою активного гальмівного втручання реагувати на автомобілі в «сліпий» зоні. Тепер вона до того ж вміє за допомогою візуального сигналу на зовнішньому дзеркалі заднього виду попереджати пасажирів або водія перед їх виходом з автомобіля, що стоїть про те, що в критичній зоні повз них постає інше попутний транспорт, включаючи велосипед.

Якщо водій або пасажир в цей момент потягне за ручку відкривання дверей, то додатково пролунає звукове попередження, а світлодіодне підсвічування на цих дверей почне мерехтіти червоним світлом. Розпізнаються проїжджаючі мимо учасники дорожнього руху, що рухаються зі швидкістю понад 7 км / год. Ця функція працює і під час стоянки автомобіля протягом трьох хвилин після виключення запалення.

Активна система допомоги при парковці Active Parking Assist з PARCTRONIC і камерами кругового огляду полегшує пошук і вибір місця для паркування, а також заїзд і виїзд (за умови, що заїзд на місце парковки був виконаний автоматично) з місць паралельної і перпендикулярної паркування або гаражів.

Новий E-Class вперше тепер також в стані розпізнавати і використовувати місця для паркування, які позначені на великих майданчиках лише як ділянки.

Система камер з кутом огляду 360° передає на мультимедійний дисплей ще більш реалістичне зображення, включаючи розширений огляд простору зліва і праворуч від автомобіля. При виїзді з місця парковки система здатна попереджати про поперечному русі позаду автомобіля і при необхідності самостійно гальмувати.

Починається на «Е»: ефективність і електрифікація

В Україні лінійка високоефективних, що відрізняються низькими викидами двигунів оновленого E-Class складається з бензинових моторів потужністю від 197 до 367 к.с. і дизельних, розвиваючих від 160 до 330 к.с.

Вперше в портфоліо двигунів з’являється чотирициліндровий 2-літровий бензиновий мотор M 254 з наддувом у вигляді комбінації з працюючого на відпрацьованих газах турбокомпресора і додаткового електричного компресора, а також з інтегрованим стартер-генератором (ISG) другого покоління. При необхідності він забезпечує додаткові 15 кВт (20 к.с.) потужності і 180 Нм крутного моменту.

Моделі з цим силовим агрегатом мають бортову мережу з напругою 48 Вольт. А найкраща економічність двигуна досягається завдяки системі рекуперації енергії і відключення мотора під час руху накатом. Стартер-генератором ISG також вперше обладнаний пропонований для E-Class шестициліндровий 3-літровий рядний бензиновий двигун М 256, завдяки чому він отримує надбавку потужності на рівні 16 кВт (22 к.с.) і крутного моменту в 250 Нм.

Нововведенням є турбокомпресор секційної конструкції з об’єднанням потоків, що представляє собою подальший розвиток технології Twin Scroll з метою забезпечити ще більш швидку реакцію системи турбонаддува. При необхідності – перш за все, при низьких оборотах ДВС – додатковий електричний компресор швидко створює необхідний тиск наддуву, сприяючи дуже динамічною реакції системи.

Завершує палітру двигунів шестициліндровий 3-літровий дизельний агрегат OM 656, який, як і чотирициліндрова 2-літрова версія OM 654 має розширену систему нейтралізації відпрацьованих газів.

Для зменшення вмісту оксидів азоту вона включає: розташований в безпосередній близькості від двигуна накопичувальний каталізатор для відновлення оксидів азоту, дизельний фільтр сажі (DPF) зі спеціальним покриттям, каталізатор селективного каталітичного відновлення (SCR) з дозованим упорскуванням реагенту AdBlue) і додатковий каталітичний нейтралізатор SCR в днище автомобіля з окремим дозованим упорскуванням реагенту AdBlue.

Одночасно з рестайлінгом E-Class робить великий крок вперед у сфері електрифікації приводу. Сім моделей (з дизельним і бензиновим двигунами, в кузовах “седан” і “універсал”, з заднім і повним приводом) доступні у вигляді підключаються гібридів, які заряджаються від розетки, поєднують в собі переваги ефективних ДВС і високотехнологічних електроприводів. Вони демонструють чудовий витрата палива від 1,4 до 1,9 л на 100 км і запас ходу на електриці до 59 км (вимірювальний цикл NEDC) або до 53 км (вимірювальний цикл WLTP).

Перші автомобілі вже доступні в дилерських центрах Mercedes-Benz в Україні. Особисто переконайтеся у всіх перевагах оновленого бізнес-седана E-Class. Крім нього для замовлення українським клієнтам доступні універсал, купе і кабріолет.

Ціни на новий бізнес-седан Mercedes-Benz E-Class в Україні (станом на жовтень 2020)

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version