Минуло лише чотири роки відтоді, як Ferrari представила SF90 – свій перший в історії серійний автомобіль із гібридною силовою установкою. І ось настав момент, коли електрифіковані моделі бренду обігнали за продажами авто з ДВЗ.
Рекордний 51 відсоток суперкарів Ferrari, проданих у період з липня по вересень цього року, мали гібридні технології. Цей показник за три місяці збільшився з 43 до 51 відсотку. Лише рік назад гібриди в італійській компанії приходилось лише 19 відсотків.
Справді покупці Ferrari щиро відмовляються від класичних двигунів на користь нових, більш складних, потужніших гібридних силових установок? Ні, вони просто купують те, що будує Ferrari. А зараз Ferrari будує гібриди.
Цікаво, що новий італійський кросовер Purosangue наразі доступний лише з негібридним V12. І його виробництво поступово зростає. За прогнозами, на нього припаде 20 відсотків усіх продажів Ferrari наступного року, і саме ця модель може знову змінити баланс продажів на користь авто з класичними ДВЗ.
Але незабаром, безсумнівно, з’явиться версія Purosangue PHEV, а також, ймовірно, гібрид Roma. У Ferrari не підтвердили поки що ні те, ні інше, але підтвердили, що перший електромобіль компанії буде випущено в 2025 році і що 40 відсотків її модельного ряду буде працювати від акумуляторів до кінця десятиліття.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ferrari представила свій перший віртуальний 1000-сильний суперкар для гри Gran Turismo 7.