Volkswagen погодився надати індійській компанії Mahindra компоненти своєї архітектури MEB і уніфіковані акумуляторні елементи. Ці компоненти будуть використовуватися для майбутніх електромобілів індійського автовиробника, які мають вийти на ринок у 2025 році.
Співпраця між двома компаніями була офіційно оформлена через угоду про постачання, підписану 16 лютого, яка базується на їх початковому оголошенні про партнерство у 2022 році, яке було викладено у формі партнерської угоди та опису умов.
Компоненти, отримані від Volkswagen, будуть інтегровані в різноманітні електричні кросовери, побудовані на новій архітектурі Mahindra INGLO. Угода розрахована на кілька років, причому очікується, що поставлені елементи батареї матимуть загальну ємність близько 50 ГВт*год. Ця домовленість суперечить попереднім повідомленням про те, що Mahindra може співпрацювати з китайським гігантом BYD через чутки про проблеми з постачанням акумуляторів.
Повідомляється, що зараз ведуться дискусії щодо спільного використання платформи для майбутніх проектів, потенційно включаючи місцеве виробництво спочатку імпортованих акумуляторних елементів в Індії. Варто зазначити, що окрім брендів VW Group, архітектура MEB також використовується компанією Ford у Європі.
Mahindra вже представила п’ять електричних кросоверів на базі INGLO для індійського ринку. Першим вийде на ринок позашляховик XUV.e8, дебют якого запланований на грудень 2024 року, а потім у квітні 2025 року з’явиться купе-кросовер XUV.e9.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen представив новий електромобіль ID.7 S.