Новий завод Volkswagen Group зможе переработивать 3600 батарей в рік.
У німецькому Зальцгіттері відкрився перший завод Volkswagen Group з переробки акумуляторів. Цю відповідальність поклали на компанію Volkswagen Group Components, яка у концерні відповідає за акумуляторні системи.
Поки завод працює у тестовому режимі. На рік він зможе переробляти близько 3600 батарейних систем з літій-іонними осередками від електромобілів на платформах MEB (Volkswagen ID.3) та PPE (майбутній Porsche Macan EV), а також гібридів. Поки підприємство переробляє акумулятори тестових машин. Кожна батарея важить близько 400 кг. На даному етапі переробці підлягає до 70% від початкової маси, а у перспективі глибина переробки може досягти 90%.
Спочатку батареї повністю розряджають та розбирають. Потім окремі елементи перемелюють на гранули та висушують, отримуючи таким чином перероблені алюміній, мідь та пластик. Також у процесі переробки задіяна компанія-партнер, яка за методами гідрометалургії отримує «чорний порошок», який містить літій, нікель, марганець, кобальт та графіт. Надалі перероблену сировину повторно використовують у виробництві акумуляторів.
За оцінками аналітиків, на оптимізацію всіх процесів та масштабування лінії у концерну є час до кінця десятиліття, оскільки раніше очікувати збільшення кількості відпрацьованих акумуляторів не варто.
Переробка батарей – частина довгострокової стратегії Volkswagen Group щодо переходу до кліматичної нейтральності. За попередніми оцінками, кожна батарея ємністю 62 кВт•год з катодом з «переробки» дозволяє знизити викиди вуглекислоти на 1,3 тони.
Також концерн буде займатися розвитком зарядної мережі та розширенням лінійки електромобілів. До 2030 року у електричній лінійці Volkswagen Group буде 70 моделей. Через десять років їх сумарне виробництво має досягти 26 мільйонів. У досягнення цієї цілі концерн інвестує 35 млрд євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen планує судитися із Bosch та Continental через нестачу чіпів для автомобілів.