Menu
in

Volkswagen рятує підрозділ програмного забезпечення Cariad скороченням 2000 співробітників

Компанія Volkswagen Cariad, яка відповідає в німецькому концерні за розробку автомобільного програмного забезпечення, переживає не найкращі часи. Як повідомляється, підрозділ суттєво відстає від графіку. Доказом цього є чергове перенесення презентації Audi Q6 e-tron та Porsche Macan, які мають використовувати програмне забезпечення E3 1.2.

Раніше прем’єра електромобілів очікувалася наприкінці цього року, але знову перенесена як мінімум до березня 2024 року. За деякими даними, наразі розробка програмного забезпечення для Q6 e-tron та Macan затримується 16-18 тижнів.

Такаж ситуація з іншими версіями ПЗ. Зокрема, повністю переробляється програмне забезпечення E3 2.0, яке з 2025 року мали використовувати всі моделі марок VW, Seat, Cupra та Skoda. Пізніше на нього планували перевести усі автомобілі концерну. Таким чином, близько 1,5 млрд. євро, витрачені на розробку платформи SSP, викинуті на вітер.

Але замість розширення штату Cariad чекає масштабне скорочення. Керівник підрозділу Петер Бош, який раніше очолював Bentley, планує попрощатися з 2000 із 6500 співробітників у Німеччині. Під скорочення потраплять працівники, трудові договори яких закінчуються у середині 2025 року, але звільнити їх планують вже 2024 року. Почнуть, ймовірно, з адміністрації, але остаточно це питання ще не вирішене. Проти виступає член виробничої ради Штефан Хенце. На його думку, для якнайшвидшої підготовки програмного забезпечення компанії потрібні «всі чоловіки та жінки».

Також «план порятунку» Боша передбачає ревізію роботи мережі майже із 40 холдингів, створених за колишніх керівників. Частину цих активів планують продати.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen припинить продажі авто з ДВЗ у Норвегії з наступного року.

За матеріалами: manager magazin

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version