Концерн Volkswagen планує судитися з основними постачальниками чіпів для автомобілів.
Volkswagen Group має намір подати судовий позов проти Bosch та Continental, своїх основних постачальників компонентів. Про це повідомило німецьке видання Automobilwoche.
Фактично Bosch та Continental самі стали жертвами «напівпровідникової кризи», оскільки повністю залежать від азіатських виробників мікросхем та ні як не можуть вплинути на ситуацію, але за зірвані поставки комплектуючих їм доведеться відповісти. Аналогічний судовий позов проти компаній може подати й Daimler AG.
Дефіцит мікросхем виник через високі темпи нарощування автовиробницва після торішньої зупинки підприємств. До того ж, азіатські виробники чіпів в першу чергу забезпечують виробників електроніки, таких як Apple та HP. Автовиробники для них не є пріоритетними споживачами. Крім того, ситуацію ускладнила пожежа на японському заводі Asahi Kasei Microdevices у жовтні 2020 року, одним з наслідків якої й став зрив поставок напівпровідників.
Багато автовиробників вже скоротили виробництво. До подібних заходів довелося вдатися Nissan, Honda, Toyota, Ford, Fiat-Chrysler та Volkswagen. У ситуацію втрутилися уряди деяких країн. Зокрема, міністр економіки Німеччини попросив свого тайванського колегу вплинути на місцевих виробників чіпів для автомобілів. Також в Берліні планують наростити власне виробництво напівпровідників.
Як раніше повідомляв Autogeek, німецькі автовиробники просять уряд вирішити напівпровідникову кризу.