У 2023 році Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) планує випустити 44 000 електричних мінівенів ID. Buzz. До середини 2024 року виробництво моделі має досягти 650-700 одиниць на день, тобто 3250-3500 одиниць на тиждень при п’яти робочих днях.
Таким чином, річний обсяг Volkswagen ID. Buzz вже наступного року складе 150 000 тисяч одиниць, що дозволить йому стати найбільш продаваним електричним фургоном у світі.
Для порівняння, у 2022 році Volkswagen зумів зібрати лише 10 800 електромінівенів. З них клієнтам доставили 10 000 одиниць. І це при тому, що на кінець минулого року ID. Buzz зібрав у Європі 26 600 замовлень. Потенційним власникам їх доставлять лише у третьому кварталі 2023 року.
Також влітку цього року очікується прем’єра довгобазної версії ID. Buzz. Volkswagen готується запропонувати мінівен на 15 ринках за межами Європи. Зокрема, у Північній Америці він з’явиться у 2024 році. Крім США та Канади у списку Японія, Туреччина та Ізраїль.
За попередніми даними, подовжений ID. Buzz укомплектують акумуляторною батареєю більшої ємності, ніж 82 кВт•год базового мінівену. Також очікується розширення кількості доступних застосунків.
Паралельно VWCV продовжить збирати T7 Multivan у Ганновері (300-350 одиниць на день). Виробництво наступника T6.1, побудованого на базі майбутнього Ford E-Transit Custom, налагодять разом із Ford на заводі у Туреччині.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen презентував концепт бюджетного електромобіля ID. 2all вартістю до €25 000.
За матеріалами: Electrive