Menu
in ,

Спеціально для Porsche електромобіль Volkswagen ID.Buzz перетворили на сервісний фургон

Нідерландський підрозділ Porsche перетворив електричний мінівен Volkswagen ID.Buzz на сервісний фургончик Rennienst із 50-х років минулого століття.

Основною для нового Buzz Renndienst стала пасажирська версія VW ID. Buzz 1st Max із 204-сильним електродвигуном на задній осі та тяговою батареєю на 77 кВт•год. Кузов фургону пофарбували у фірмовий відтінок Burgundy Red, який використовувався для попередніх T1 та T2 Renndienst. На дверях і задніх бічних вікнах – контрастна біла графіка Porsche і Renndienst.

Усього виготовили вісім таких фургонів. Їх виставлять у голландських дилерських центрах Porsche. Після завершення виставки, присвяченої 75-річчю бренду, мінівени Rennienst планують використовувати у рекламних цілях на різних заходах.

Перший Porsche Renndienst з’явився ще 1954 року на перегонах на витривалість Mille Miglia в Італії. Він використовувався гоночною командою марки як автомобіль підтримки. Основою для першого сервісного фургону послужив мінівен Volkswagen T1. Його просторий салон вміщував все необхідне команді у такому екстремальному заїзді, як перегони дорогами загального користування довжиною у 1000 миль (1609 км).

У 50-х – 70-х роках фургони на базі Volkswagen Transporter (T1 і T2) проїхали за гоночними командами Porsche сотні тисяч кілометрів й часто служили не тільки пересувними сервісними центрами, але й готелями для членів команди. Деякі із уцілілих екземплярів досі зберігаються у музеях та приватних колекціях.

У 2020 році Porsche показала своє бачення мінівену – концепт Vision Renndienst. Він відрізнявся футуристичним дизайном, центральни водійським сидяннім, що повертається проти руху автомобіля та просунутим автопілотом. Але запускати його у серію компанія не планує.

Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche Taycan відзначив 3 роки існування випуском 100-тисячного екземпляра.

За матеріалами: Porsche

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version