Публічний дебют воднемобіля BMW iX5 Hydrogen відбудеться у вересні 2021 року на виставці IAA Mobility у Мюнхені.
Для відвідувачів автошоу BMW організовує тестові заїзди по 12-кілометровому маршруту Blue Lane. З кінця 2022 року на тести виведуть кілька прототипів iX5 Hydrogen, а дрібносерійне виробництво кросовера може початися у 2025 році.
Концепт свого воднемобіля – BMW i Hydrogen Next – баварці показали на Франкфуртському автосалоні 2019 року. Основою для нього став серійний кросовер X5. Від базової моделі шоу-кар відрізнявся формою оптики та бамперів, відсутністю патрубків вихлопної системи та тривимірним малюнком, що символізує потік молекул водню на капоті і боковинах. Такі ж сині штрихи присутні і в інтер’єрі кросовера. Передня панель і дверні пороги прикрашені написом «Hydrogen Fuel Cell». Доповнює водневу тему синя підсвітка по переметру салону.
Задній бампер, дифузор та сітчасті вставки у передньому бампері, воздухозаборниках та у фірмових «ніздрях» надруковані на 3D-принтері. Шини Pirelli P Zero (275/35 R22) виготовлені з натурального каучуку та віскози.
Відомо, що BMW iX5 Hydrogen укомплектований силовим модулем eDrive від BMW iX, який видає 170 к.с. у звичайному режимі та 374 к.с. на піку. Зі слів розробників, короткочасного збільшення потужності за рахунок енергії рекуперації досить для виконання «спортивного маневру».
Для зберігання водню передбачено два балони з армованого вуглеволокном пластику (CFRP), які вміщують близько 6 кг газу під тиском 700 бар. Люк для заправки водню відкривається кнопкою на водійських дверях. Час заправки – 3-4 хвилини.
Як раніше повідомляв Autogeek, оголошено українські ціни на оновлений електрокросовер BMW iX3.
За матеріалами: BMW