Hyundai Motor представила новий електричний тягач Xcient Fuel Cell для північноамериканського ринку. Презентація вантажівки на водневих паливних елементах відбулася на виставці Advanced Clean Transportation (ACT) Expo (Передового чистого транспорту) в Анахаймі, Каліфорнія. Шоу відбувається 2-4 травня у конференц-центрі Анахайма.
Масове виробництво Hyundai Xcient Fuel Cell розпочалося 2020 року. Наразі тягач представлений у п’яти країнах: Швейцарії, Німеччині, Ізраїлі, Південній Кореї та Новій Зеландії. За даними компанії, на сьогоднішній день тягачі успішно проїхали понад 6,4 млн. км. Це єдина електрична вантажівка на водневих паливних елементах для важких умов експлуатації.
На ACT компанія привезла Xcient Fuel Cell 6х4, укомплектований двома водневими паливними елементами потужністю 90 кВт кожен та електродвигуном на 476 к.с. Повна маса вантажівки складає 37 195 кг. Запас ходу при повному завантаженні – понад 720 км.
Разом із тягачем компанія демонструє свою систему водневих паливних елементів. Hyundai Motor – піонер у галузі водневих паливних елементів і вже довела їх ефективність та довговічність у реальних умовах. Загалом, компанія займається водневими технологіями понад 20 років. Ці технології використовуються для широкого спектру мобільних додатків, включаючи комерційні автомобілі, морські судна та летальні апарати. Також компанія розвиває власну водневу екосистему, від виробництва водню до його зберігання, транспортування та доставки.
Наразі Hyundai працює над розгортанням водневого парку у США. Протягом кількох років компанія створює на території країни спеціальну інфраструктуру для заряджання та технічного обслуговування водневих вантажівок. У цьому напрямку Hyundai співпрацює з місцевими компаніями, які візьмуть на себе рішення для керування автопарком клієнтських водневих вантажівок.
Випуск водневих автомобілів для місцевого ринку налагодять на новому спеціалізованому заводі Hyundai Motor Group Metaplant America (HMGMA), який будується у штаті Джорджія. Він буде оснащений передовими технологіями, які дозволять виробляти до 300 000 електромобілів на рік, та інноваційною виробничою платформою, розробленою та продемонстрованою Інноваційним центром Hyundai Motor Group у Сінгапурі (HMGICS). Проєкт Metaplant включатиме екологічно чисту логістичну систему, яка об’єднує вантажівки на водневих паливних елементах та повний ланцюжок створення вартості водню.
Як раніше повідомляв Autogeek, перша електрична вантажівка Volta Zero зійшла з конвеєра в Австрії.
За матеріалами: Hyundai