Toyota розробляє технологію уловлювання вуглецю в гоночній Corolla з водневим двигуном, яка дебютувала минулого літа під час п’ятигодинної гонки на витривалість у Японії. Як повідомляє Automotive News, новий фільтруючий пристрій видаляє парникові гази з атмосфери під час руху.
Технологія вловлювання вуглецю складається з двох круглих фільтрів – один на передній частині моторного відсіку, а інший на вході очисника повітря, який всмоктує 60 літрів повітря на секунду. Фільтри, виготовлені з керамічного каталізатора, покритого абсорбентом вуглекислого газу, розробленого компанією Kawasaki Heavy Industries, уловлюють вуглекислий газ з повітря та пізніше поглинаються резервуаром із рідиною, яка зберігає вуглекислий газ із фільтрів.
Для видалення вуглекислого газу не потрібна додаткова енергія, оскільки тепло від двигуна вивільняє вуглець із фільтрів у рідину. Потім він поглинається та обмежується розчином алкіламіну, готовим до утилізації.
Toyota вважає, що вона першою випробувала таку технологію, додавши до свого списку ініціатив, які не стосуються електромобілів, щоб боротися за вуглецевий нейтралітет, разом із розробкою водневих гоночних автомобілів.
Зазначається, що за кожні 20 кіл тестовий автомобіль Toyota GR Corolla вловлював лише 20 грамів вуглекислого газу, причому на кожному пітстопі потрібно замінювати фільтр. Для порівняння, традиційний бензиновий двигун виробляє в середньому 1500-2000 грамів вуглекислого газу на спалений літр палива.
У Toyota вважають, що ця технологія може краще підійти для вантажівок, оскільки більші фільтри захоплюватимуть більше вуглекислого газу з повітря, хоча очікується, що їх вартість буде вищою. “Ця технологія уловлювання вуглекислого газу все ще знаходиться на дуже ранній стадії розробки, але ми використовуємо автоспорт, щоб прискорити її розвиток”, – сказав Наоакі Іто, генеральний менеджер проекту з розробки автомобілів GR.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota розробила інноваційний спосіб утилізації батарей електромобілів.