Губернатор Каліфорнії Гевін Ньюсом наклав вето на законопроект, згідно з яким навчені водії повинні наглядати за рухом автономних вантажівок.
Губернатор штату Каліфорнія Гевін Ньюсом наклав вето на законопроект, який погрожував заборонити вантажівкам працювати в штаті без нагляду з боку людини.
Концепція автономних вантажівок не є чимось новим, але через брак водіїв у США багато хто сподівається, що поява безпілотних технологій може зменшити тиск на транспортну галузь.
“Враховуючи існуючу нормативну базу, яка і зараз достатньою мірою регулює цю конкретну технологію, цей законопроект наразі не потрібен”, – зазначив губернатор.
Перш ніж він був відхилений, профспілкові лідери закликали Ньюсома підписати законопроект. International Brotherhood of Teamsters стверджує, що автономні вантажівки призведуть не лише до втрати робочих місць, але й що деякі вантажівки, особливо ті, що важать понад 20 тон, можуть виявитись небезпечними. Згідно з законопроектом, навчені водії повинні залишатися в кабіні для нагляду за автономними вантажівками. Таким чином профспілки планували зупинити втрату робочих місць у галузі.
Голова федерації праці Каліфорнії Лорена Гонсалес Флетчер заявила, що у подальшому через вето закону роботу можуть втратити 250 000 каліфорнійців. За даними Teamsters, у штаті є приблизно 200 000 комерційних водіїв.
Противники законопроекту стверджували, що безпілотні транспортні засоби вже є в штаті та спричинили менше аварій, ніж ті, якими керує людина. Бізнес-обґрунтування також є сильним, оскільки штат є найкращим місцем для випробування технологій безпілотного керування для вантажних перевезень.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 600 випробували 44-градусною спекою.