Японський автовиробник повідомив, що новий Toyota Land Cruiser буде вироблятись щонайменше до 2030 року. Через це інженери Toyota вже зараз вивчають переваги та недоліки електричних, плагін-гібридних та водневих силових агрегатів для позашляховика, щоб у подальшому йому продовжити конвеєрне життя.
Toyota оснастила новий Land Cruiser гібридною силовою установкою i-Force Max. Вона поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, яка має інтегрований електродвигун, підключений до батареї ємністю 1,87 кВт*год, що дозволяє забезпечувати сукупну потужність у 326 к.с. і 630 Нм крутного моменту.
Повідомляється, що інженери позашляховика поки що не поспішають прив’язуватись до одного рішення, адже Land Cruiser базується на платформі TNGA-F, яка була розроблена для встановлення нових силових агрегатів, а також двигунів внутрішнього згоряння.
Однак, за словами Кейта Моріцу, головного інженера Land Cruiser, платформу все одно доведеться налаштовувати для нової силової установки, і те, що вона може вмістити їх, не означає, що для кожного варіанту не потрібно йти на компроміси.
“У кожного з трьох варіантів є моменти, які ускладнюють виробництво та експлуатацію, та, звичайно, переваги. Тож нам потрібно подумати про те, як оптимально підійти до вибору силової установки позашляховика”, – сказав Моріцу про новий варіант силової установки.
За його словами, автовиробник ще не прийняв остаточного рішення, але компанія уважно вивчає витрати та переваги кожного варіанту, щоб визначити, який з них варто вибрати.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota розробляє водневий всюдихід для Місяця.