Проблеми з заправними станціями, зростання витрат на паливо, а також стрімке падіння вартості перепродажу стали причинами того, чому власники, які придбали водневу Toyota, почуваються введеними в оману.
Коли Toyota зробила велику ставку на те, що водень – це майбутнє водіння, перший електромобіль на паливних елементах з водневим двигуном Toyota Mirai здавався відповідним кроком для цих амбіцій.
Як з’ясували перші користувачі, Mirai не був ідеальним майбутнім, яким багато хто бажав його бачити. Насправді через слабку інфраструктуру та неадекватну амортизацію деякі власники звертаються до Toyota з проханням про викуп – і навіть подають позови до суду. Сьогодні багато з них розлючені, відчуваючи себе обманутими через покупку автомобіля, який, на їхню думку, мав величезний потенціал, але так і не отримав паливної інфраструктури, необхідної для його підтримки.
Toyota визнає, що деякі клієнти Mirai в Каліфорнії можуть зіткнутися з проблемами заправки через нещодавнє закриття водневих станцій. Постраждалі клієнти Mirai можуть знайти інші станції в регіоні за допомогою таких інструментів, як веб-сайт партнерства Hydrogen Fuel Cell Partnership, або зв’язатися з нашим центром взаємодії з брендами, щоб обговорити інші доступні їм ресурси.
Технологія водневих паливних елементів все ще знаходиться в зародковому стані. Але якщо є якась компанія, яка найкраще підходить для постачання водневого споживчого автомобіля, то це Toyota. Зрештою, автовиробник працював над цією технологією протягом трьох десятиліть і фактично почав продавати перший Mirai у 2015 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTОGEEK, Toyota випустила 300-мільйонний автомобіль.