Прототип електричного Renault 5 французька марка показала у січні 2021 року. Це одна з моделей лінійки електричних та водневих автомобілів, яка вийде в рамках реалізації стратегії «Renaulution». На ринку Європи Renault 5 EV очікується у 2024 році, замінивши старіючий Zoe. Яким буде електричний хетчбек менш ніж 25 000 євро компанія показала на серії фото.
На них прототипи Renault R5 (серійна назва моделі) обклеєні чорною плівкою камуфляжу. Цікаво, що характерні лінії кузова підкреслені жовтими та червоними лінії. Варто зазначити, що автомобіль у такій «лівреї» було б важко не помітити на дорозі.
Зовні серійний R5 практично повністю повторює концепт 2021 року за винятком таких традиційних елементів як дверні ручки. Найчастіше у шоу-карів вони висувні або потайні, тоді як у товарних автомобілів звичайні, як і у випадку R5. Також серійному хетчбеку трохи переглянули бампери, блоки світлодіодної оптики та збільшили бічні дзеркала заднього виду. В цілому, незважаючи на відсилання до оригінального Renault 5 першого (1972 рік) та другого (1984 рік) поколінь компактний електричний хетчбек виглядає дуже стильно та сучасно.
В основі Renault 5 EV лежить архітектура CMF-B, якою він поділиться з майбутнім електричним Nissan Micra. За попередніми даними, габаритна довжина R5 складе близько 3,92 метра, що робить його трохи коротшим за Clio з його 4,05 метрами. Також йому обіцяно досить просторий салон, оздоблений екологічно чистими матеріалами та укомплектований «продуманими інформаційно-розважальними рішеннями для моделей початкового рівня».
Електрохетчбек отримає один двигун на 136 к.с. та тягову батарею ємністю 40 або 52 кВт•год залежно від версії. З більшою батареєю R5 проїжджатиме без підзарядки до 400 км.
Також у електричного Renault 5 буде «гаряча» версія від Alpine. Раніше його показали на тизері разом із концептом A290_B. Від базового автомобіля електричний хот-хетч відрізнятиметься кузовним обважуванням, більш спортивним налаштуванням шасі та потужністю.
Як повідомила прес-служба Renault, передсерійні прототипи R5 побудовані у Техноцентрі компанії неподалік Парижа. Він відкрився 25 років тому й імітує виробничий процес, як на звичайних заводах. Загалом планують виготовити понад 60 прототипів електрохетчбека, які пройдуть серію тестів та перевірок, перш ніж почнеться великомасштабне виробництво на заводі Renault R5 у Дуе (Франція).
Стартовий цінник обіцяно до 25 000 євро. Це ставить R5 у одну лінійку з майбутнім Volkswagen ID.2, який з’явиться у 2025 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий Renault Duster потрапив до обʼєктивів фотографів.
За матеріалами: Carscoops