Новий керівник Bentley пояснив, чому компанія вирішила сфокусуватись у майбутньому сам на гібридах, а не електромобілях. Виконавчий директор бренду Франк-Штеффен Валлізер визнав, що процес прийняття чистих електромобілів займе більше часу, ніж передбачалося.
На його думку, зараз на ринку розкоші люди відкидають електромобілі та розглядають лише варіанти з двигунами внутрішнього згоряння. Однак у майбутньому ситуація обов’язково зміниться.
Франк-Штеффен Валлізер навів приклад розвитку смартфонів. На початку 2000-х здавалося, що мобільний 3G-інтернет буде скрізь за три роки. Проте прогнози не справдилися: процес зайняв 10 чи 12 років. Потім глибина використання виявилася набагато більшою, ніж очікувалося. На думку боса Bentley, з електромобілями може бути така ж історія, коли розвинеться інфраструктура.
“Bentley не може собі дозволити випускати одночасно бензинові та електричні автомобілі в одному сегменті. Тому британській марці довелося знайти щось інше. Зараз компромісною технологією представляються плагін-гібриди”, – зазначив Валлізер.
За його оцінками, це хороше рішення, яке може задовольнити потреби клієнтів. Проте, керівник марки не готовий підтвердити повний перехід на PHEV-системи.
Що стосується чистого електромобіля Bentley, то він вийде на ринок із затримкою і не раніше 2027 року. Повністю електричним бренд може стати до середини 2030-х, причому Валлізер згадав про амбіції, а не про остаточний план. При цьому новий електромобіль Bentley не замінить якусь модель, а доповнить гаму. До того ж, чисто бензинові моделі залишаться дрібносерійним ексклюзивом.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUТOGEEK, головний офіс Bentley пересідає на електромобілі Volkswagen.