Електричні моделі Audi, які будуть вироблятися в Китаї на спільному підприємстві компанії з FAW, використовуватимуть акумуляторні блоки, що постачаються китайськими виробниками BYD і CATL.
Німецький автовиробник буде збирати на місці Q6 L e-tron, Q6 L Sportback e-tron і A6 L e-tron, кожна з яких відрізнятиметься від звичайних моделей завдяки подовженій колісній базі. Зрозуміло, що Audi використовуватиме літій-іонні батареї від BYD у простіших версіях, тоді як дорожчі батареї CATL із вищою щільністю енергії використовуватимуться в дорожчих моделях.
Місцеве виробництво цих трьох моделей буде здійснюватися спільним підприємством, яке зараз будується з FAW. Це підприємство в Чанчуні, провінція Цзілінь, вартістю 2,6 мільярда євро матиме річну виробничу потужність 150 000 автомобілів. Очікується, що роботи на майданчику будуть завершені в грудні 2024 року, а незабаром після цього має розпочатися виробництво Q6 L e-tron.
Згідно зі словами представників компанії, Audi приймає двосторонній підхід до китайського ринку. На додаток до продажу електромобілів на основі архітектури PPE, на початку цього року компанія оголосила про партнерство з SAIC, згідно з якою компанія перейде на платформу iO Origin від IM Motors для деяких своїх електромобілів.
Наразі ця платформа використовується в седані IM Motors L7 і позашляховику LS7. Платформа також має вдосконалену 800-вольтову електричну архітектуру. Поки неясно, які нові електромобілі Audi використовуватимуть цю платформу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, запуск виробництва електромобіля Audi Q6 e-tron відкладається до наступного року.