Корейський автовиробник представив флагманський електричний кросовер Ioniq 9. Машина має відмінний коефіцієнт аеродинамічного спротиву – 0,259. Для порівняння, у Tesla Model X цей параметр становить 0,24.
У кросовера велика колісна база – 3130 міліметрів, що більше, ніж у будь-якого іншого Hyundai. Електромобіль побудований на платформі E-GMP. Колісні диски можуть бути 19-, 20- та 21-дюймовими, а для кузова приготували 16 кольорів, включаючи “перламутрові” Ionosphere Green Pearl, Sunset Brown Pearl та Cosmic Blue Pearl. У салоні можуть вміститися від шести до семи пасажирів.
У числі фішок – відкидні сидіння з підставкою для ніг і функцією масажу, крісла другого ряду, що обертаються, а також потужні USB-C порти на 100 Ватт. На відміну від стандартних, вони працюють не від 12-вольтового акумулятора, а безпосередньо від тягової батареї авто.
Для трендів в обробці використані екологічні матеріали: екошкіра, перероблені на тканину пляшки, шерсть і навіть фарба, отримана з утилізованих шин. Ioniq 9 запропонують у трьох версіях – Long Range з одним і двома моторами, а також в “топовій” Performance.
Мотор базового кросовера розвиває 214 кінських сил, а запас ходу з 19-дюймовими колесами повинен скласти максимальні 620 кілометрів. Скільки зможуть проїжджати дві інші версії, поки що невідомо. Незалежно від виконання електромобіль комплектується батареєю ємністю 110,3 кВт*год.
Повнопривідний Long Range комплектується додатковим агрегатом спереду на 94 к.с. Вінчає гаму Ioniq 9 Performance з двома 214-сильними двигунами. З місця до першої сотні такий кросовер розганяється за 5,2 секунди.
Hyundai Ioniq 9 з’явиться в Південній Кореї та США у першій половині 2025 року, а потім дістанеться Європи та інших ринків. Цін поки що немає, але американські ЗМІ прогнозують вилку від 50 до 80 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai представив бойовий танк майбутнього на водні.